کشف ۴ تن مرغ غیربهداشتی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف چهار تن مرغ غیربهداشتی و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اجرای طرح‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از تولید و عرضه کالاهای مصرفی بدون کیفیت و غیربهداشتی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و بسته‌بندی محموله مرغ غیربهداشتی در انباری واقع در یکی از روستاهای حومه این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت به محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار، مقدار چهار تن مرغ غیربهداشتی آماده بسته‌بندی و توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در این راستا محل پلمب و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، به شهروندان توصیه کرد: قبل از خرید و مصرف هرگونه مواد غذایی از مجوزهای بهداشتی و سلامت آن مطمئن شوند و از خرید مایحتاج روزانه خود از فروشگاه‌ها و مراکز غیرمجاز و نامطمئن خودداری کنند.

کد خبر 631426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.