رخداد حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان را تشریح کرد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اطفای حریق خودروی پراید، اظهار کرد: ساعت ۰۱:۵۹ بامداد امروز _چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه_ یک مورد حریق خودروی پراید ۱۱۱ واقع در خیابان باغ دریاچه به آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادی جهت اطفای حریق به محل حادثه، ادامه داد: بلافاصله اکیپ اطفای حریق این سازمان در موقعیت حاضر و حریق اطفا شد.

فوت مرد ۲۸ ساله براثر گاز گرفتگی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فوت مرد ۲۸ ساله براثر گازگرفتگی خبر داد و گفت: ساعت ۰۶:۰۳ امروز _چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه_ به درخواست مرکز اورژانس اکیپ آتش‌نشانان اصفهان از ایستگاه شماره هشت به کنارگذر اتوبان خرازی محدوده میرزا طاهر اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه مرد ۲۸ ساله جان خود را از دست داد و دو مرد دیگر که یکی از آن‌ها از اتباع خارجی بود با وضعیت وخیم توسط اورژانس شهر به بیمارستان منتقل شدند.

کاوه‌آهنگران گفت: تشخیص علت دقیق این حادثه به عهده عوامل قضائی و انتظامی است.

برخورد و واژگونی سواری پژو

وی افزود: ساعت ۱۲: ۲۳ روز گذشته _سه‌شنبه سیزدهم دی‌ماه_ حادثه برخورد و واژگونی خودروی سواری پژو آردی واقع در خیابان آتشگاه چهارراه نصرآباد به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بلافاصله اکیپ‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: این حادثه بدون مصدوم بود، همچنین علت وقوع آن در دست بررسی است.

کد خبر 631339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.