شهرداری گرگان (ایران)_نفط‌الوسط (عراق)/شاگردان حاتمی به‌دنبال کسب دومین پیروزی در خانه!

تیم بسکتبال شهرداری گرگان و نفط‌الوسط در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های غرب آسیا، مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های غرب آسیا قرار دارد که امروز _چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه_ در هفته سوم این رقابت‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن بسکتبال آزادی تهران مقابل نفط‌الوسط (عراق) صف آرایی می‌کند. این دیدار از شبکه ورزش پخش زنده خواهد داشت.

گرگانی‌ها در هفته اول لیگ قهرمانان باشگاه‌های غرب آسیا مقابل الریاضی بیروت قرار گرفتند که با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ شکست خوردند. در هفته دوم شاگردان حاتمی در خانه میزبان الکرامه بودند که با نتیجه ۸۳ بر ۷۸ این تیم را از پیش رو برداشتند تا باخت اول را جبران کنند.

در کنفرانس خبری بعد از بازی شهرداری گرگان و الکرامه مهران حاتمی سرمربی گرگانی‌ها اعلام کرد باشگاه پیگیر گرفتن میزبانی در شهر گرگان است که گویا این موضوع برای بازی با نفط‌الوسط محقق نشده است.

شهرداری گرگان یکی از تیم‌های پرمهره لیگ برتر بسکتبال ایران محسوب می‌شود و ترکیبی از بازیکنان ملی‌پوش و خارجی در اختیار دارد. گفتنی است شاگردان حاتمی با ۳۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر ایران هستند.

اسامی بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان: رسول مظفری، اشکان جعفری، بهنام یخچالی، یاسین کلاسنگیانی، محمد جمشیدی، سالار منجی، کیوان ریاحی، خشایار علی اکبری، سجاد پذیرفته، پری پتی و اودراس.

کد خبر 631310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.