راه‌اندازی ناوگان خودروهای الکتریکی تحویل بار در لاس‌وگاس

شرکت رولو (Rollo) در حال راه‌اندازی ناوگان خودروهای الکتریکی تحویل بار در لاس وگاس است و ادعا می‌کند سریع‌ترین و پاک‌ترین فرآیند تحویل بار را در اختیار شهر قرار خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رولو یک ارائه‌دهنده راه‌حل حمل‌ونقل تک‌مرحله‌ای است که در ابتدا فعالیت خود را با تولید چاپگرهای بی‌سیم بدون جوهر آغاز کرد و درحال‌حاضر به‌عنوان یک سرویس تحویل بار عمل می‌کند. این سیستم با هدف تمرکز بر رفع مشکلات تحویل کالا، مشکلاتی ازجمله آلودگی‌های هوا و صوتی را در کنار پیچیدگی‌های فرآیندهای دریافت و تحویل بار، فقدان امکانات لازم برای راننده به‌منظور برقراری ارتباطات مؤثر، به تعویق افتادن زمان‌های تحویل سفارشات و الزامات موجود برای وزن اضافه و ابعاد خاص بارهای تحویلی مورد توجه قرار داده است.

رولو قصد دارد از وسایل‌نقلیه الکتریکی برای تحویل کالاها در سراسر جهان استفاده کند و نشان دهد که حمل‌ونقل باید برای همه ازجمله مردم و محیط‌زیست بدون دردسر باشد، چراکه پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد با وجود روند سریع گسترش صنایع، صد شهر برتر جهان تا سال ۲۰۳۰ با افزایش ۳۶ درصدی تعداد وسایل‌نقلیه تحویل بار مواجه خواهند بود که این امر منجر به افزایش بیش از ۳۰ درصدی انتشار آلاینده‌ها می‌شود.

راه‌اندازی ناوگان خودروهای الکتریکی تحویل بار در لاس‌وگاس

رولو با هدف به‌حداقل رساندن ردپای کربن ناشی از حمل‌ونقل بار برای شرکت‌هایی که به‌دنبال ارسال سریع و آسان محموله‌های خود هستند، نخستین ناوگان خودروهای الکتریکی تحویل بار خود را در لاس‌وگاس راه‌اندازی و ادعا کرد که فرآیند لست مایل دلیوری (Last Mile Delivery) همه شرکت‌های شهر را به چالش می‌کشد.

لست مایل دلیوری به آخرین مرحله از فرآیند تحویل کالا به مشتریان اشاره دارد که طی آن یک بسته از یک مرکز حمل‌ونقل به مقصد نهایی خود (یک اقامتگاه شخصی یا فروشگاه خرده‌فروشی) منتقل می‌شود. این مرحله مهم‌ترین بخش در فرآیند تحویل است چراکه با وجود تقاضای فزاینده مشتریان برای دریافت سریع سفارشات، همه کسب‌وکارها می‌خواهند مطمئن شوند این مرحله تا حد امکان سریع و کارآمد است.

کد خبر 631255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.