ترویج خانه‌های مقرون‌به‌صرفه در شهر انگلیسی

شورای شهر پرستون انگلستان، در آخرین جلسه علنی خود تمام تیم‌های ساخت‌وساز مسکن شهر را مورد تجلیل قرار داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر «پرستون» در جلسه علنی خود از تیم‌های ساخت‌وساز مسکن سراسر شهر تجلیل کرد. در این میان تیم مشترک پروژه نوآورانه مسکن شهر، متشکل از شورای شهر، انجمن دروازه‌های اجتماعی پرستون (CGA) و سازمان ملی مسکن شهر، به‌عنوان مسکن‌ساز برگزیده موفق به دریافت جایزه مسکن‌ساز برتر از شهردار پرستون شد و مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

انجمن دروازه‌های اجتماعی پرستون یک نهاد مسکن غیرانتفاعی مبتنی بر جامعه است که برای رفع نیازهای مردم پرستون و مناطق اطراف آن به مسکن راه‌اندازی شده است. هدف این انجمن ایجاد تفاوت واقعی در شهر با ساخت خانه‌های مقرون‌به‌صرفه و حمایت از جوامع سراسر شهر است و به‌عنوان بزرگ‌ترین مالک مسکن اجتماعی در شهر، چیزی بیش از یک سقف برای مستأجران خود فراهم می‌آورد.

سرمایه‌گذاری روی بهبود کیفیت خانه‌های شهر، توسعه فضاهای سبز، برخورد با رفتارهای ضداجتماعی، ارائه بسته حمایتی برای آسیب‌پذیرترین افراد جامعه، مقابله با مشکلات سلامت روان ساکنان اجتماع، ایجاد اشتغال فراگیر و برگزاری کارگاه‌هایی برای ایجاد مهارت‌ها، دانش و اعتمادبه‌نفس لازم برای اشتغال از جمله دیگر فعالیت‌های این انجمن به‌شمار می‌رود.

شورای شهر پرستون اعلام کرد پروژه نوآورانه مسکن شهر در سال ۲۰۱۸ تصویب و پیاده‌سازی شد تا خانه‌های خالی موجود در سراسر محله‌ها و مناطق پرستون را به‌واسطه نوسازی و بهسازی به مسکن‌های مقرون‌به‌صرفه تبدیل کند و آن را در اختیار واجدین شرایط قرار دهد.

ترویج خانه‌های مقرون‌به‌صرفه در شهر انگلیسی

شورای شهر پرستون که همواره به‌طورکامل از ارائه خانه‌های اجاره‌ای مقرون‌به‌صرفه در داخل شهر حمایت کرده است، خاطرنشان کرد که خانه‌های خالی در طولانی‌مدت به بلای جان منطقه تبدیل می‌شوند و ضمن ترویج رفتارهای ضداجتماعی، با ایجاد ساختمان‌های متروک و نامناسب، وجهه محله‌های مختلف را تخریب می‌کنند. از سوی دیگر نیازی فوری و مبرم به خانه‌های اجاره‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر برای رفع نیازهای مسکن محلی در پرستون وجود دارد. لذا امید آن می‌رود که تجلیل از مسکن‌سازان پرستون به‌عنوان عاملی باشد که آن‌ها را به‌سمت تبدیل خانه‌های خالی بیشتر به مساکن مقرون‌به‌صرفه سوق می‌دهد.

طی جلسه علنی شورا، به‌عنوان قدردانی از فعالیت‌های سخت‌کوشانه در زمینه توسعه مسکن‌های مقرون‌به‌صرفه، اعضای شورای شهر و کارکنان انجمن دروازه‌های اجتماعی گواهینامه‌هایی دریافت کردند و تیم مشترک آن‌ها موفق به دریافت سه جایزه از شبکه ملی خانه‌های خالی در زمینه «بهترین مشارکت»، «بهترین تصویرسازی» و «بهترین شیوه مقابله با چالش‌ها» شد.

کد خبر 631254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.