۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
گوشی POCO C50 در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی POCO C50 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی POCO C50 که اخیراً وارد بازار هند شده است دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۲۰ هرتز است. پنل LCD آن دارای ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین دوگانه به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی محصول تعبیه شده است.

یک اسکنر اثرانگشت نیز در پنل پشتی گوشی POCO C50 قرار گرفته شده است. انرژی مورد نیاز محصول ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد. این محصول از تراشه مدیاتک Helio A22 استفاده می‌کند که با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. محصول ذکر شده با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 Go Edition اجرا می‌شود.

گوشی POCO C50 در دو رنگ سبز و آبی و همچنین در دو نسخه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه اول دارای دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است در حالی که نسخه دوم از سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. فروش این محصولات از دهم ژانویه سال جاری انجام خواهد شد.

کد خبر 631234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.