آشنایی با انواع ساعت‌ هوشمند
انواع ساعت‌ هوشمند

چقدر با ساعت‌های هوشمند آشنایی دارید؟ به نظرتان انتخاب و خرید این مدل ساعت‌های مچی برای چه افرادی مناسب می باشد؟

انواع ساعت هوشمند

آیا ساعت های هوشمند نیز همچون ساعت‌های غیرهوشمند از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار می باشند؟ اصلا این ساعت‌ها ویژگی و قابلیت خاصی دارند؟ قیمت خرید ساعت هوشمند طرح اپل چند است؟ سوالاتی که مطرح کردیم تنها چند مورد از سوالاتی است که بدون شک در زمان خرید ساعت هوشمند برای خیلی از شما دوستان پیش خواهد آمد. امروز می خواهیم شما را با انواع ساعت‌های هوشمند آشنا کنیم و کمی درباره آن ها با شما صحبت کنیم.

ساعت هوشمند چیست؟

ساعت‌های هوشمند که اغلب ما آن ها را به عنوان ساعت‌های اسمارت واچ می شناسیم از جمله ساعت‌هایی هستند که صفحه آن ها لمسی و تاچ می باشد و این قابلیت را دارد که تمام پیامها و اطلاعات پیام هایی که برای شما ارسال می شود را نمایش می دهد. اطلاعات و پیام هایی که در انواع ساعت‌های هوشمند برای شما نمایش داده خواهد شد از طریق فناوری بی سیم بلوتوث در پس زمینه به ساعت هوشمند میفرستد.

طراحی و ساختار این ساعت‌ها به گونه ای است که برنامه ای در آن نصب شده که به طور مداوم نبض شما را می تواند اندازه گیری کند. در برخی از این ساعت‌ها GPS وجود دارد و اغلب افراد با خرید این مدل ساعت هوشمند برای تعیین مسافت‌های که طی می کنند استفاده می کنند.

معرفی انواع ساعت‌ هوشمند

برندهای بسیار زیادی هستند که تا به امروز سعی کرده اند که با توجه به درخواست و نیاز کاربران خود ساعت‌های هوشمند را با کیفیت بالا طراحی و به بازار عرضه کنند. انواع ساعت‌های هوشمند نیز همچون بسیار ساعت‌های دیگر ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فرد خود را دارا می باشند. این ویژگی ها برای ساعت های اصل و کپی یکسان است، با این تفاوت که خرید ساعت هوشمند کپی قطعا بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه است.

این ساعت‌ها در طرح ها و مدل های مختلف که معروفترین آن اپل است، به بازار عرضه می شوند که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره کرده و کمی درباره آن ها اطلاعاتی را شرح داده ایم.

  • ساعت‌های هوشمند ساده با عملکرد اطلاع رسانی
  • ساعت‌های هوشمند ورزشی
  • ساعت‌های هوشمند کلاسیک
  • ساعت‌های هوشمند با عملکرد تلفن

ساعت‌ هوشمند طرح اپل

ساعت‌ هوشمند ساده با عملکرد اطلاع رسانی

ساعت هوشمند ساده با عملکرد اطلاع رسانی اولین نمونه از انواع ساعت هوشمند می باشد. طراحی این ساعت‌ها بدین گونه است که وظیفه اصلی آن نمایش دادن تاریخ و زمان می باشد.

درست است ساعت‌های غیر هوشمند هم همین کار را انجام می دهند. اما یک تفاوت بین این دو ساعت وجود دارد. ساعت هوشمند ساده با عملکرد اطلاع رسانی ویژگی هایی دارد که بدون شک سایر ساعت‌های غیر هوشمند از آن ها بی بهره می باشند.

  1. کرونومتر
  2. تایمر
  3. ساعت زنگ دار
  4. از طریق بلوتوث با تلفن هوشمند شما قابل جفت شدن است.
  5. از طریق زنگ لرزش، نماد یا بوق پیام ها و تماس های ورودی را تایید می کند.

ساعت هوشمند ورزشی

دومین نمونه از انواع ساعت‌های هوشمند که می خواهیم در این بخش به شما معرفی کنیم ساعت‌های هوشمند ورزشی می باشند که به وضوح از نام آن ها مشخص است که برای ورزشکاران طراحی شده اند. طراحی و ساختار این ساعت‌ها بدین صورت است که علاوه بر شمارش گام ها و نظارت بر خواب، می تواند اطلاعاتی درباره ضربان نبض شما نیز در اختیارتان قرار دهد.

ساعت‌های هوشمند که برای افراد ورزشکار طراحی شده اند دارای صفحه لمسی آسان برای خواندن، ضد آب و ضربان قلب نوری می باشند. درباره این مدل از انواع ساعت‌های هوشمند باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که برخی از آن ها این قابلیت را دارند که پیام ها و تماس های دریافتی شما را به اطلاعتان می رسانند.

ساعت‌های هوشمند کلاسیک

از دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، ساعت‌های هوشمند کلاسیک می باشند. از این مدل ساعت‌های هوشمند به عنوان پسوند تلفنهای هوشمند استفاده می شود. طراحی ساعت هوشمند کلاسیک بدین صورت است که از طریق بلوتوث می توانید به یکدیگر متصل شده و تمام پیام های دریافتی، ورودی های تقویم و تماس های تلفنی را در تلفن هوشمند خود مشاهده کنید.

ساعت‌های هوشمند با عملکرد تلفن

اما آخرین مدل از انواع ساعت‌های هوشمند، ساعت‌هایی با عملکرد تلفن می باشند. این ساعت‌ها دارای ویژگی هایی هستند که ساعت هوشمند کلاسیک هم دارا می باشد اما یک تفاوت میان آن ها وجود دارد و آن این است که ساعت های هوشمند با عملکرد تلفن مستقل از تلفن های هوشمند کار می کنند.

در واقع این ساعت‌ها دارای سیم کارت مخصوص به خود می باشند و به کمک اینترنت می توان از آن استفاده کرد. در ضمن، طراحی این ساعت‌ها به شکلی نیست که بتوانید از آن به عنوان یک تلفن جایگزین استفاده کنید. صفحه نمایش این ساعت‌ها کوچک می باشد اما عملکرد بسیار راحتی دارند.

 ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا

در نهایت اینکه

در این مقاله با معرفی انواع ساعت‌های هوشمند سعی کردیم تا درباره کاربرد و ویژگی های هر یک از آن ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید با آسودگی خاطر برای خرید مدلی که مد نظرتان می باشد اقدام کنید.

به عنوان حُسن ختام می خواهیم به شما دوستان عزیز پیشنهاد کنیم که حتما برای خرید انواع ساعت‌های هوشمند قبل از هر اقدامی اطلاعات کافی درباره آن بدست آورید و حتما از فروشگاه های معتبر با نماد اعتماد خریداری کنید. شماره مشاوره خرید: ۰۹۰۱۷۵۸۳۸۷۵

سوالات متداول

  1. امکان تماس گرفتن با ساعت هوشمند وجود دارد؟
    به طور کلی ساعت‌های هوشمند این قابلیت را دارند که هم بتوانید با آن تماس بگیرید و هم تماس هایی که با شما گرفته می شود را پاسخ دهید. البته باید بدانید که تمام مدل های ساعت هوشمند این قابلیت را ندارند.
  2. امکان ضبط کردن صدا با ساعت های هوشمند وجود دارد؟
    یکی از برنامه های کاربردی ساعت هوشمند برنامه ضبط صداست. برخی از اسمارت واچ ها می‌توانند با نصب برنامه یادداشت صوتی، صدا را ضبط کرده و به صورت فایل صوتی منتشر کنند.
  3. ساعت هوشمند قابلیت پخش موزیک هم دارد؟
    تمام ساعت های هوشمند این قابلیت را ندارند که بتوانید موزیک پخش کنند. ساعت هوشمندی این قابلیت را دارد که دارای حافظه داخلی باشد.
  4. از کجا میتونم ساعت هوشمند طرح اپل تهیه کنم؟
    در فروشگاه اینترنتی زیوران استور تمامی مدل های ساعت هوشمند کپی موجود است.
کد خبر 631143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.