آماده‌باش هلال‌احمر شهرکرد برای بارش‌های پیش‌رو

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: هلال احمر برای بارش‌های پیش‌رو آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مثنوی امروز -دوشنبه دوازدهم دی‌ماه- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اعلام و پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بخش گسترده‌ای از استان‌های جنوب غربی کشور شاهد فعالیت موج بارشی قدرتمندی خواهیم بود که بارش‌های قابل توجهی را در کشور به ویژه استان چهارمحال و بختیاری خواهد داشت که به کارکنان، امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان آماده‌باش کامل اعلام شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل جمعیت هلال احمر با توجه به بارش برف و باران در شهرستان‌های استان، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر با ۲۵ دستگاه خودروی آمبولانس و ۱۲ دستگاه کمک دار، ست نجات، آماده خدمات رسانی احتمالی به مردم استان هستند.

مدیرعامل هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر با آمادگی کامل در سطح پایگاه‌ها حاضر هستند، افزود: ۱۲۰ امدادگر و نجات‌گر در سطح استان به صورت شبانه روز در شعب و پایگاه‌ها مستقر هستند و در سطح جاده‌ها و محورهای کوهستانی، در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز با آمادگی کامل به سایر نیروها کمک کنند.

مثنوی با اشاره به لزوم توجه مردم به هشدارها، اضافه کرد: لازم است افراد برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کنند.

وی با اشاره به پاسخگویی شبانه‌روزی ندای امداد، گفت: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به‌صورت شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های حوادث از سوی مردم است. ۲۲ پایگاه ثابت و کوهستانی و شعبه جمعیت هلال احمر استان در پی هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی در استان آمادگی دارند.

کد خبر 630853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.