دستگیری سارقان داخل خودرو در بویین میاندشت

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت گفت: دو سارق محتویات داخل خودرو با چهار فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی، دستگیر شدند.

سرهنگ حمزه بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با سارقان در حرکت، مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری بویین میاندشت حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از داخل این خودرو پرداخته و تعدادی کیف زنانه را داخل خودرو رؤیت کردند، که پس از انتقال به کلانتری و بررسی‌های انجام شده مشخص شد اموال کشف شده سرقتی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت تصریح کرد: راننده و سرنشین خودرو که در مواجهه با ادله و مستندات موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، در تحقیقات اولیه انجام شده به چهار فقره سرقت داخل خودرو از شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، از شهروندان خواست: با رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 630635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.