الیاس نادران از هیئت‌رئیسه خواست تقاضای استعفای او را قرائت کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از هیئت‌رئیسه قوه مقننه درخواست کرد که هرچه زودتر متن استعفای وی از سمت نمایندگی مجلس را اعلام وصول کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الیاس نادران در جلسه علنی امروز _یکشنبه، یازدهم دی‌ماه_ مجلس شورای اسلامی از هیئت‌رئیسه قوه مقننه درخواست کرد که هرچه زودتر متن استعفای وی از سمت نمایندگی مجلس را اعلام وصول کند.

وی این اظهارات را در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح تبصره (۴) بند (۳) ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی بیان کرد.

نادران پیش از بیان مخالفت خود با پیشنهاد یکی از نمایندگان، از هیئت‌رئیسه مجلس خواست هرچه زودتر متن استعفای وی را از سمت نمایندگی مجلس اعلام وصول کند.

وی افزود: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، هیئت‌رئیسه باید تقاضای استعفا را قرائت کند و اجازه تفسیر ندارد.

این نماینده مجلس، توضیحات بیشتری درباره دلایل تقاضای استعفای خود از نمایندگی مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ارائه نکرد.

طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، تقاضای استعفای نمایندگان باید به صورت کتبی تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس و سپس اعلام وصول شود تا در دستور کار رسیدگی مجلس قرار گیرد. قبول استعفا از نمایندگی با رأی اکثریت نمایندگان مجلس امکان‌پذیر است.

کد خبر 630488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.