۴۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی تسویه شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت ۵۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در ماه گذشته و پرداخت ۴۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در روزهای اخیر خبر داد.

‌به گزارش ایمنا، به نقل از سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی با قدردانی از همراهی و همکاری مراکز طرف قرارداد این سازمان و اشاره به تلاش برای به‌روزرسانی پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های جدی سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان بیمه‌شدگان و بازنشستگان زیر پوشش، به‌روزرسانی پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش درمان غیرمستقیم است.

وی افزود: در هفته‌های اخیر، موفق شدیم با تامین منابع، بخش اعظمی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را که با توجه به محدودیت منابع نقدی پرداخت نشده بود، پرداخت کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در ماه گذشته، پرداخت حدود ۵,۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی را در دستورکار قرار دادیم. از طریق اوراق این اتفاق خوب رقم خورد و امیدواریم بخش اعظم مشکلات مراکز طرف قرارداد را حل کرده باشد. پرداخت‌های بعدی را هم به‌زودی خواهیم داشت.

موسوی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته نیز، در بخش طرف قرارداد غیردولتی و مراکز خصوصی، بیماری‌های خاص مثل دیالیز و نیز دارو و پرداخت مبالغ نسخ الکترونیک و غیرالکترونیک، موفق شدیم حدود ۴,۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد غیردولتی و بخش خصوصی را پرداخت کنیم که این تسویه جالب‌توجهی بود و آثار آن را بر ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم پرداختی‌های بعدی را نیز با تامین منابع انجام دهیم و امیدواریم پرداخت مطالبات را به نقطه سربه‌سر برسانیم. البته با پرداخت‌های اخیر و پرداخت‌های ماه گذشته، بخش اعظم مطالبات تسویه شده و امیدواریم با مساعدت سازمان برنامه و بودجه در مورد پرداخت تعهدات مربوط به طرح دارویار، به نقطه سربه‌سر برسیم و تسویه کامل را در آینده نزدیک انجام دهیم.

کد خبر 630423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.