ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با پیکان

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف پیکان می‌رود که به نظر نمی‌رسد نسبت به بازی قبل تغییر خاصی در ترکیب این تیم رخ بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدار خود در نیم‌فصل نخست، میهمان پیکان است. سپاهان در شرایطی به مصاف شاگردان مجتبی حسینی می‌رود که هفته گذشته با پیروزی پرگل مقابل نفت مسجد سلیمان، به نوعی به کورس مدعیان بازگشت و حالا با توجه به توقف استقلال و البته توقف احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، شانس بالایی برای صدرنشینی در صورت پیروزی مقابل پیکان دارد.

سپاهان برای این دیدار غایب سرشناسی نخواهد داشت و حتی دو مصدوم شاخص این تیم یعنی یاسین سلمانی و مانوئل فرناندز به مرز آمادگی رسیده‌اند و برای بازی با پیکان در دسترس مورایس هستند.

نیازمند چهارمین کلین شیت متوالی را می‌خواهد

برخلاف هفته‌های ابتدایی حضور پیام نیازمند در چارچوب دروازه سپاهان که ترکیب خط دفاعی این تیم مدام دچار تغییرات می‌شد و خبری از کلین‌شیت در دروازه سپاهان نبود، حالا با ثبات بیشتر در خط دفاعی، کلین‌شیت‌های نیازمند نیز آغاز شده است. نیازمند البته به کمک دفاع تیمی خوب سپاهان در سه بازی اخیر گلی دریافت نکرده است و امروز به دنبال ثبت چهارمین کلینشیت متوالی است.

خط دفاعی با یک ابهام

دفاع خطی چهار نفره سپاهان تقریباً مهره‌های ثابت خود را شناخته است. در دو سمت خط دفاعی رامین رضائیان به عنوان دفاع راست و میلاد زکی‌پور به عنوان دفاع چپ حضور خواهند داشت و حضور محمد دانشگر به عنوان مهره ثابت دفاع وسط نیز تقریباً مسجل است. با این حال اما زوج محمد دانشگر در خط دفاعی تنها ابهام سپاهان در بازی امروز خواهد بود، باید دید مورایس مانند بازی قبلی به نیلسون جونیور بازی می‌دهد یا مانند هفت دیدار قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان، این رناتو داسیلویرا است که به ترکیب ثابت بازمی‌گردد.

ریگی و رفقا در کمربند خط هافبک

مسعود ریگی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فصل سپاهان تا این مقطع از رقابت‌ها جایگاه ثابتی در ترکیب تیم مورایس پیدا کرده است. او امروز نیز به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب سپاهان قرار خواهد داشت و جلوتر از خود احتمالاً محمد کریمی و امید نورافکن را مانند دو بازی قبلی خواهد داشت. با این حال نسبت به بازی‌های قبلی دست مورایس در خط میانی بازتر است زیرا حالا یاسین سلیمان و مانوئل فرناندز علاوه بر محمد قربانی می‌توانند در خط هافبک به تیم کمک کنند.

شهریار امید اول گلزنی سپاهان مقابل پیکان

در نوک خط حمله سپاهان شهریار مغانلو قرار دارد که در این فصل با سه گل بهترین گلزن تیمش در کنار رامین رضائیان بوده است. مغانلو با توجه به گلزنی در هفته گذشته احتمالاً مقابل پیکان نیز در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و در دو سمت خط حمله نیز محمد علی نژاد و فرشاد احمدزاده با توجه به نمایش خوب در بازی قبل مقابل نفت مسجد سلیمان، به صورت ثابت باز هم به کار گرفته خواهند شد. محمدرضا حسینی و الویس کامسوبا، گزینه‌های دیگر مورایس برای دو سمت خط حمله هستند و احتمالاً در نیمه دوم به کار گرفته خواهند شد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پیکان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

کد خبر 630200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.