بیش از 23 میلیارد تومان؛ اعتبار پروژه‌های منطقه سه در فصل پاییز

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان با اشاره به پروژه‌های اجرا شده و در دست اقدام منطقه سه در سه ماه گذشته، گفت: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر 232 میلیارد ریال است.

مهدی محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این مدت بیش از پنج هزار و ۱۳۶ تن آسفالت در سطح منطقه به ارزش بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی، بلوار استاد صفا لاهوتی و سردار شهید طرق، میدان زارع مجرد، بلوار واجدی، ۲۴ متری شهید قربانعلی‌زاده و کندرو بلوار شهدا را از جمله معابری دانست که در این مدت آسفالت مکانیزه شده‌اند.

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان، اجرای ۳۰ هزار متر مربع زیرسازی را نیز یادآور شد و گفت: نقاطی نظیر معبر ۲۴ متری شهید قربانعلی‌زاده، انبار امانی، مقابل شرکت تعاونی تاکسیرانی، کوچه شهید محبی و فرعی‌ها، کوچه ریحان ۳۳ حسن آباد، معابر انتهایی خیابان کرامت از جمله نقاطی است که در این مدت با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال زیرسازی شده است.

محمدپور، همچنین بلوار استاد صفا لاهوتی و سردار شهید طرق، خیابان آیت‌الله سعیدی، بلوار معمار حسن‌آباد، چهار راه امام جواد، ۲۴ متری شهید قربانعلی‌زاده را از جمله مواردی برشمرد که در سه ماه گذشته با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی جدول و بلوک فرش شده است.

وی، در ادامه با اشاره به عملیات اجرایی تکمیل پارک شهرک ۲۲ بهمن گفت: این پروژه به متراژ ۳۸ هزار متر مربع و با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان، عملیات اجرایی اصلاح هندسی و بهسازی میدان بسیج و همچنین عملیات تکمیلی کتابخانه لتحر را متذکر شد و افزود: پروژه میدان بسیج با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و پروژه کتابخانه لتحر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

کد خبر 630186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.