تکمیل پروژه سبزه‌میدان ۸۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیر پروژه سبزه‌میدان با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان تاکنون برای این پروژه هزینه شده که شامل تملکات و هزینه مشاور و پیمانکار است، گفت: برای تکمیل پروژه ۸۳ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که در خوشبینانه‌ترین حالت طی ۱۰ ماه و در بدترین حالت این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

‌احمد صفا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه سبزه‌میدان ۳۰ سال پس از کلنگ‌زنی آن یعنی در ۱۳۹۸ آغاز شده است و خوشبختانه در چهار سال گذشته به مراحل خوبی به لحاظ پیشرفت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کل پروژه سبزه‌میدان زنجان در یک محدوده ۶.۶ هکتاری اجرا شده است، اضافه کرد: برای ۳۷۰۰ متر مربع در این محدوده، غرفه‌هایی با کاربری تجاری و با زمینه فعالیت عرضه محصولات صنایع دستی و گردشگری در نظر گرفته شده است.

مدیر پروژه سبزه‌میدان افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، محدوده میانی این پروژه دو هکتار وسعت دارد و قرار است مکانی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و آئینی باشد.

صفا ادامه داد: بخش شمالی پروژه نیز به عنوان تالار شهر با ابعاد هفت هزار متر مربع در دست ساخت است که کاربری فرهنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان تاکنون برای این پروژه هزینه شده که شامل تملکات و هزینه مشاور و پیمانکار است، اضافه کرد: برای تکمیل پروژه ۸۳ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که در خوشبینانه‌ترین حالت طی ۱۰ ماه و در بدترین حالت این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

مدیر پروژه سبزه‌میدان با اشاره به اینکه قریب به هشت ماه است که شهرداری منتظر تعیین تکلیف معبر زینبیه است، افزود: این معبر از وسط پروژه می‌گذرد و طبق برنامه این پروژه، معبر زینبیه باید مسدود شود و ترافیک این محل به دور سبزه‌میدان هدایت می‌شود.

کد خبر 725999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.