عزل مدیران ناکارآمد موجب بهبود اوضاع اقتصادی می شود

امام جمعه خمینی شهر گفت:با شرایط سخت اقتصادی که برای مردم به وجود آمده عزل مدیران ناکارآمد موجب بهبود وضعیت اقتصادی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: قدرت شناخت منزلت دختر رسول خدا بسیار سخت است و این شان و منزلت در روز حساب با شناخته شدن محبین فاطمه زهرا (س) آشکار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که بانوان باید حضرت زهرا (س) را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند هشدار داد: متاسفانه دسته‌ای از خانم‌ها به جای فرزند آوری به پرورش سگ روی آورده‌اند و این اخبار خوبی نیست که آغوش مادر جای پرورش حیوانات باشد، در حالی که ازدیاد نسل رو به نزول و کم شدن است.

وی به حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق باولایت اشاره نمود و افزود: در سال ۸۸ انتخاباتی انجام شد که می‌توانست باعث اقتدار بیشتر نظام شود اما برخی با ادعاهای از قبیل تقلب شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کردند و باعث نفوذ برخی عوامل در داخل کشور شدند. با انجام این حرکات، سالهاست مردم کشور تاوان خیانت فتنه گران را می‌دهند و منافقان همچنان به شیطنت‌های خود ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت: شرایط سختی برای مردم به وجود آمده و امید است با کنترل اوضاع اقتصادی و عزل مدیران ناکار آمد شرایط بهتری از نظر معیشت برای مردم فراهم شود، و اصناف و نهادهای مرتبط قیمت اجناس را در بازار کنترل کنند.

وی در سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها تشریح کرد: شهید سلیمانی به معنای واقعی سرباز ولایت بود و در ارتباط با مردم به گونه‌ای بود که با داشتن بالاترین درجه نظامی خود را از مردم جدا نمی‌دانست. امام جمعه خمینی شهر به تلاش‌های این شهید عزیز اشاره کردو توضیح داد: اگر تلاش‌های حاج قاسم نبود کشورهای مسلمان جولانگاه حزب داعش بود.

کد خبر 630109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.