تبلت Honor Pad V8 Pro در چین عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Honor Pad V8 Pro با قیمت اولیه ۳۶۰ دلار در چین عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هم‌اکنون تبلت Honor Pad V8 Pro با قیمت اولیه تخفیف‌خورده ۳۶۰ دلار در بازار چین موجود است. قیمت نسخه پایه این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۳۷۴ دلار است، نسخه دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۱۷ دلار عرضه می‌شود در حالی که نسخه آخر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۷۵ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تبلت Honor Pad V8 Pro دارای نمایشگر ۱۲.۱ اینچی LCD با رزولوشن 2.5K و روشنایی ۶۰۰ نیت است. این محصول به تراشه مدیاتک Dimensity 8100 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. یک قلم و صفحه‌کلید لمسی نیز برای استفاده بیشتر از این محصول برای آن در نظر گرفته شده است که کاربران در صورت نیاز می‌توانند آن‌ها را به تبلت متصل کنند.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی تبلت Honor Pad V8 Pro تعبیه شده است. همچنین یک دوربین سلفی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن قرار گرفته است. این محصول با استفاده از رابط کاربری MagicOS 7.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز تبلت ذکر شده با استفاده از یک باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۵ وات بهره می‌برد.

کد خبر 630104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.