ادسون تاوارس: با شناخت ‌کامل به‌ مصاف ذوب‌آهن می‌رویم/ امیدوارم از منطقه‌ خطر خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: امیدوارم با جان‌فشانی و فداکاری بازیکنانمان نتیجه خوبی کسب کنیم. چراکه فقط دو بازی تا پایان نیم‌فصل اول داریم و امیدوارم خیلی زود از منطقه خطر خارج شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادسون تاوارس با وجود اینکه در کنفرانس خبری پیش از مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر حاضر نشد، به‌صورت آنلاین در این زمینه اظهار کرد: هر بازی برایمان دشوار است و دیدار آسان نداریم. تلاشمان این است که بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم و بیشتر از صددرصد توانمان را به‌کار بگیریم. امیدوارم همه‌چیز با تلاشمان به‌خوبی پیش برود.

وی با بیان اینکه از ذوب‌آهن شناخت و پیش‌زمینه‌ای دارد، افزود: برای هر بازی پیش‌رویمان تیم حریف و شرایط خودمان را آنالیز می‌کنیم و با شناخت کامل به مصاف حریفان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن ابراز امیدواری برای کسب نتیجه مناسب در بازی فردا خاطرنشان کرد: امیدوارم با جان‌فشانی و فداکاری بازیکنانمان نتیجه خوبی کسب کنیم. چراکه فقط دو بازی تا پایان نیم‌فصل اول داریم و امیدوارم خیلی زود از منطقه خطر خارج شویم.

کد خبر 629974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.