عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم دی‌

در این بسته خبری از رفع مشکلات مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه با مشارکت مردم تا صرف یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال برای طرح سبزه‌میدان زنجان و آسفالت ۱۹۰ هزار مترمربع از معابر شهری چالوس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران)، سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رفع مشکلات مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه با مشارکت مردم در دستورکار شهرداری است

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه، با بیان اینکه نگاه ما به مناطق کم‌برخوردار به‌صورت ویژه است و رفع مشکلات شهروندان را به‌عنوان یک اولویت دنبال می‌کنیم، گفت: در راستای خدمات‌رسانی در این مناطق نیازمند همراهی و مشارکت فعال شهروندان هستیم.

اجرای طرح واکاری نهال در قزوین

محمدصالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، گفت: عملیات واکاری نهال در چند بلوار شهر اجرا شد.

یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال برای طرح سبزه‌میدان و بازآفرینی شهر زنجان هزینه شد

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در طرح سبزه‌میدان و محلات پیرامون آن ازجمله بازار تاریخی این شهر هزینه شده است.

پیشرفت ۷۶ درصدی عملیات اجرایی ایستگاه قونقا

یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی ایستگاه «قونقا» و تفاوت آن با دیگر ایستگاه‌های خط یک ازلحاظ نوع سازه، حجم خاکبرداری و بتن‌ریزی، اجرای تونل و کارهای آهنی، از تعهد سازمان به اتمام این ایستگاه در موعد مقرر خبر داد.

آسفالت ۱۹۰ هزار مترمربع از معابر شهری چالوس

مسعود یعقوبی، شهردار چالوس، گفت: در ۹ ماه سال جاری، ۱۹۰ هزار مترمربع از معابر شهری چالوس با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال آسفالت شد.

برگزاری دوره آموزشی اطفای حریق مخازن سوخت ویژه آتش‌نشانان

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک، از برگزاری دوره آموزشی پنج‌روزه اطفای حریق مخازن سوخت ویژه آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی خبر داد.

خرید نردبان ۴۴ متری برای سازمان آتش‌نشانی

علی‌اکبر کریمی‌پور، شهردار سیرجان، گفت: شهرداری با اعتباری بیش از ۴۳۸ میلیارد ریال نردبان ۴۴ متری آتش‌نشانی را خریداری کرده است که به‌زودی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تحویل داده خواهد شد.

سرانه فضای سبز شهر قم به ۲۵ مترمربع می‌رسد

مهدی اصفهانیان‌مقدم، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم، با اشاره به اینکه سیما و منظر شهری تاثیر مستقیمی بر موارد مختلفی ازجمله نشاط اجتماعی دارد، گفت: شاخص‌های توسعه پایدار بدون فضای سبز معنا و مفهوم پیدا نمی‌کند. چراکه فضای سبز با سلامت شهروندان و مقابله با ریزگردها ارتباط مستقیم دارد.

کد خبر 629934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.