مه غلیظ صبحگاهی و کاهش دید رانندگان/ وقوع ۴۳ تصادف در شبانه‌روز گذشته

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از وقوع مه غلیظ صبحگاهی در منطقه شمال اصفهان و برخی از شهرستان‌های شمالی استان و کاهش شدید دید رانندگان در ساعات اولیه صبح امروز، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ساعات اولیه صبح امروز شاهد مه غلیظ صبحگاهی در منطقه شمال اصفهان و برخی از شهرستان‌های شمالی استان بودیم که این موضوع کاهش شدید دید رانندگان را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه تصادف زنجیره‌ای در پی وقوع مه صبحگاهی امروز نداشتیم، افزود: توصیه ما به رانندگان این است که در زمان وقوع مه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیرمجاز و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و توجه کامل به جلو حین رانندگی، تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از اینکه بخواهند سفر درون شهری داشته باشند، از ایمن بودن و سلامت خودروی خود مطمئن شوند.

وی خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم با توجه به دید نامناسب در زمان وقوع مه غلیظ صبحگاهی نسبت به روشن کردن فلاشر، چراغ‌های مه‌شکن و نور پایین اقدام کرده و از خطوط و جداول رنگ‌آمیزی شده به عنوان ابزار کمکی جهت مسیریابی استفاده و در منتهی‌الیه سمت راست خود رانندگی کنند.

سرهنگ محمدی از وقوع یک تصادف فوتی و ۴۳ تصادف خسارتی طی شبانه‌روز گذشته در استان اصفهان خبر داد و گفت: ۳۲ تصادف در شهر اصفهان و مابقی در سایر شهرستان‌ها رخ داده که عمده علت این تصادفات نیز توجه نکردن به جلو بوده است.

کد خبر 629878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.