دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی با ۱۴ فقره سرقت در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارقان لوازم داخل مشاعات مجتمع‌های مسکونی با ۱۴ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم از داخل مشاعات ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی سطح شاهین‌شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص کارآگاهان با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، دو سارق را که با ترفندی خاص وارد مجتمع‌های مسکونی می‌شدند و اقدام به سرقت دوچرخه و اموال موجود در انباری‌ها و پارکینگ این مجتمع‌ها می‌کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌های جداگانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کشف چهار دستگاه دوچرخه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، تصریح کرد: متهمان که پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات تکمیلی به ۱۴ فقره سرقت اموال مشاعات ساختمانی در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: با استفاده از قفل‌های مطمئن برای درب انبار واحد خود و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان، هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان یکی از ساکنان مجتمع یا مأموران قرائت کنتور قصد ورود به ساختمان را دارند، اعتماد نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 629785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.