مدیریت شهری شهرکرد به مطالبه‌گری‌ها پاسخ دهد

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: نواقص موجود در مجموعه مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی به شهروندان شهرکرد باید شناسایی و در راستای پاسخ به مطالبه‌گری‌ها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه بیگی امروز _چهارشنبه هفتم دی‌_ در یکصدوپنجاه‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: رفع مشکلات دامداران ناحیه غرب شهرکرد باید با نظر نمایندگان جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و دانشگاه علوم‌پزشکی به‌طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نواقص موجود در مجموعه مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی به شهروندان شهرکرد باید شناسایی و در راستای پاسخ به مطالبه‌گری‌ها اقدام شود.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: اندیشیدن تدابیر علمی، کارشناسی و عملیاتی در روند خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان از مهمترین دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری است که باید در اولویت‌های مجموعه شهرداری شهرکرد قرار گیرد.

ماشاالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: راه‌اندازی موکب‌هایی برای ایام فاطمیه و دهه نخست محرم در بلوار آیت‌الله کاشانی در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا محوطه شورای اسلامی شهرکرد به‌عنوان یکی از مکان‌ها در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر اقدامات فراوان انجام شده از سوی مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، آسیب‌شناسی عوامل ایجاد بروز بعضی مشکلات در این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران چهارمحال‌وبختیاری که در روز بارش برف با شهرداری شهرکرد همکاری نکردند باید به مسئولان ارشد استان معرفی شوند.

وی تصریح کرد: تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین مورد نیاز شهرداری باید شناسایی و برای تخصیص اعتبار مورد نیاز خرید در اختیار مسئولان چهارمحال‌وبختیاری قرار گیرد.

محمدرضا بیاتی، رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به انتظار شهروندان از مجموعه مدیریت شهری در خصوص سرعت عمل بالا برای خدمات‌رسانی گفت: در هنگام بروز بحران باید از توان شهرداری، مدیریت بحران و مشارکت مردم به‌طور همزمان بهره‌گیری شود تا مشکلات به کمترین میزان ممکن برسد.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی تاکسی‌های شهرکرد روز شنبه و همزمان با بارش برف ضعف داشت، یادآور شد: باید سازوکاری فراهم شود تا در چنین مواقعی مسئولان مرتبط پاسخ‌گو باشند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: از شهروندان نیز درخواست می‌شود در زمان بارش، برف داخل حیاط خانه‌ها را در کوچه‌ها نریزند و آن را به داخل باغچه منتقل کنند تا جذب سفره‌های زیرزمینی شود.

کد خبر 629710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.