تصویب اوراق قرضه ۴۴۰ میلیون دلاری برای تراموا

شورای شهر اوماها، شهری در ایالت نبراسکای آمریکا، با تصویب اوراق قرضه ۴۴۰ میلیون دلاری یک قدم به ساخت یک تراموا نزدیک‌تر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر اوماها با هدف توسعه تراموای جدید شهر، اوراق قرضه‌ای به ارزش ۴۴۰ میلیون دلار را تصویب کرد.

شورای شهر اطمینان داد که اوماها در پروژه تراموا از پول مالیات‌دهندگان استفاده نخواهد کرد و شهر در حال بهره‌گیری خلاقانه از روش‌های تأمین مالی افزایش مالیات برای تأمین هزینه پروژه است.

سخنگوی شورا توضیح داد که این پروژه با توسعه سه خط جدید تراموا در هسته شهری اوماها همراه است که خیابان‌های میدان اصلی شهر را به مرکز آن متصل می‌کند.

اوراق قرضه جدید با شش رأی موافق در برابر تنها یک مخالف به تصویب رسید و ۸۰ میلیون دلار از آن به اوراق اجاره-خرید اختصاص دارد که حمایت از این بخش توسط مالیات‌دهندگان انجام می‌شود.

تصویب اوراق قرضه ۴۴۰ میلیون دلاری برای تراموا

شورا اعلام کرد که این ۸۰ میلیون صرف خرید خودروها و تسهیلات نگهداری خواهد شد و شهر به این دلیل از آن‌ها استفاده می‌کند که در هزینه‌کرد پول مالیات‌دهندگان صرفه‌جویی شود.

شورای شهر اوماها همچنین تأکید کرد که لازم نیست شهروندان در زمینه افزایش نرخ گاز و آب در منطقه استراتژیک شهر از حیث تأسیسات که تراموای جدید از آن عبور می‌کند نگران باشند زیرا امید آن می‌رود که با به‌حداقل رسیدن هزینه‌ها، نرخ‌ها اصلاً افزایش نیابد.

سخنگوی شورا تصریح کرد که هنوز نمی‌توان به‌طور قطع اعلام کرد که هزینه‌ها افزایش نخواهد یافت اما رایزنی‌ها با بخش‌های مربوطه همچنان در جریان است.

کد خبر 629630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.