قطع شاخه‌های خشک درختان شهری قزوین

شهردار قزوین گفت: شهرداری به منظور افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده در خیابان‌های اصلی و فرعی و جلوگیری از شیوع آفات و بیماری‌ها در میان دیگر درختان، شناسایی و قطع شاخه‌های خشک درختان در فصل سرد سال را انجام می‌دهد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اصلاح بخشی از شبکه آب خام میدان شهید حسن‌پور خبر داد و اظهار کرد: شهرداری با تعویض و نوسازی قطعات و اتصالات بخشی از شبکه آب خام میدان شهید حسن‌پور، نسبت به رفع مشکل نشتی و هدررفت آب در این میدان اقدام کرده است.

وی از اجرای عملیات زیرسازی و شیب‌بندی به وسیله ماشین‌آلات در بلوار ورودی دانش و بلوار جنب پارک مسافر توسط ناحیه دانش خبر داد و افزود: این پروژه به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه از جمله رانندگان خطی که در اثر بازندگی اخیر مشکلاتی را برای تردد ایجاد کرده بود انجام شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات مرمت جالیز در معابر اصلی و فرعی ناحیه مینودر در دستور کار شهرداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این نوبت بلوار سیدالشهدا (ع) و کوچه‌های رشد به منظور سهولت در تردد و زیباسازی سیمای شهر ترمیم شد.

صباغی با اشاره به اصلاح بتن پشت بند جداول در ناحیه مهدیه با هدف هدایت مناسب آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی در فصول بارشی، گفت: جداول بلوار امیرکبیر واقع در ناحیه مهدیه اصلاح شده است.

وی افزود: با هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق و به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از تداخل شبکه برق با تاج درختان و رفع اتصالی و برق‌گرفتگی، افزایش ایمنی در تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده در خیابان‌های اصلی و فرعی و جلوگیری از شیوع آفات و بیماری‌ها در میان دیگر درختان، شناسایی و قطع شاخه‌های خشک درختان در فصل سرد سال انجام می‌شود.

کد خبر 629533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.