شهدای گمنام سند افتخار ایران اسلامی هستند

وزیر آموزش و پرورش گفت: شهدای گمنام سند افتخار، عزت، صلابت و پایداری ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایمنا، یوسف نوری روز _سه‌شنبه ششم دی‌ماه_ در آئین تشییع شهدای گمنام در ساری اظهار کرد: ایران اسلامی به شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای گمنام می بالد و افتخار ما این فرزندان میهن هستند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران هرچه دارد از شهدای هشت سال دفاع مقدس است و در این روز ماتم و سوگ شهادت فاطمه زهرا (س) میزبانی از شهدای گمنام افتخار است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اگر کشور ما اکنون امنیت و صلابتی دارد مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است و باید به معنای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

نوری تصریح کرد: برای معرفی شخصیت‌های ارزشی ایران اسلامی از جمله شهدای هشت سال دفاع مقدس به قشر نوجوان و جوان بکوشیم و در این بین آموزش و پرورش نقش بی بدیلی دارد.

وی گفت: آموزش و پرورش حفظ ارزش‌ها و پاسداری از ولایت فقیه را وظیفه خود می‌داند و به طور حتم همواره در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: شهدای گمنام تمام وجود و اصالت ما هستند که باید میزبانی‌های خوبی از این سربازان وطن داشته باشیم و امروز مردم دیار علویان در مازندران به معنای واقعی حضور پرشوری در آئین تشییع این شهدا داشتند.

منبع: ایرنا

کد خبر 629497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.