ویژگی‌ نمایشگر ساعت هوشمند شیائومی Redmi Band2 تائید شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ویژگی نمایشگر و همچنین ابعاد ساعت هوشمند شیائومی Redmi Band2 تائید شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند شیائومی Redmi Band2 به همراه محصولات دیگر مانند گوشی‌های هوشمند سری Redmi K60، Redmi Note12 Pro Speed Edition و ساعت‌های هوشمند Redmi Watch3 و Redmi Buds4 Lite اواخر دسامبر در چین عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند شیائومی Redmi Band2 به عنوان جانشین Redmi Bands اصلی معرفی خواهد شد، این محصول با ویژگی‌های جدید وارد بازار می‌شود.

تیزرهای منتشر شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند شیائومی Redmi Band2 دارای نمایشگر ۱.۴۷ اینچی است و ضخامت آن نیز ۹.۹۹ میلی‌متر خواهد بود. همانطور که گفته شد دو ساعت هوشمند جدید Redmi Watch3 و Buds4 Lite نیز همراه با این محصول رونمایی خواهند شد. ساعت هوشمند Watch3 نیز دارای یک نمایشگر مربعی شکل با یک دکمه کنترل در سمت راست است.

ساعت هوشمند Redmi Band اصلی در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، این محصول دارای نمایشگر ۱.۰۸ اینچی است و از حسگر سنجش ضربان قلب و چندین حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. باتری به کار رفته در این محصول تا ۱۴ روز دوام می‌آورد و به راحتی با استفاده از پورت USB شارژ می‌‎شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند شیائومی Redmi Band2 ارائه نشده است، اما انتظار می‌رود که به زودی اطلاعات بیشتری در دسترس افراد قرار گیرد.

کد خبر 629408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.