لزوم تجدید نظر بر عملکرد اداره‌کل نوسازی مدارس استان چهارمحال‌وبختیاری

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تجدید نظر بر عملکرد اداره‌کل نوسازی مدارس این استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _دوشنبه پنجم دی‌_ در نشست با مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: مرسوم شده است که در هر شهرستانی کمک خیری وجود داشته باشد، اداره‌کل نوسازی مدارس نیز جهت تکمیل پروژه، بودجه‌ای به آن اختصاص می‌دهد.

وی با اشاره به لزوم تجدید نظر بر عملکرد اداره‌کل نوسازی مدارس استان چهارمحال‌وبختیاری، تصریح کرد: بسیاری از مدارس شهرستان بن فرسوده است و توجه ویژه مسئولان و مجمع خیرین را می‌طلبد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه سالن فرهنگی یا نمازخانه در بعضی مدارس شهرستان بن به خصوص بخش شیدا وجود ندارد، تاکید کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان باید از مقطع ابتدایی نماز را یاد بگیرند و فضایی جهت آموزش در مدارس نداریم، پیشنهاد می‌شود یک باب سالن‌های فرهنگی به صورت آجر به آجر در مرکز بخش شیدا احداث شود.

وی با بیان اینکه اختصاص بودجه جهت مدارس تخریبی شهرستان بن از ضروریات است، گفت: لازم است در خصوص ساماندهی معلمان، جهت جلوگیری از مهاجرت دانش‌آموزان تجدید نظر شود؛ استقرار یک مدرسه نمونه‌دولتی در شهرستان بن ضروری است، همچنین اصلاح کتاب پایه ششم در خصوص افزودن زادگاه شهید دریاقلی سورانی از طریق مسئولان ذی‌ربط درخواست می‌شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: مدیریت بیش از پیش عشایر مستقر در روستای پهنا ضروری است، همچنین درخواست استقرار خانه هلال‌احمر در مرکز بخش شیدا (یان‌چشمه) از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری‌های شهرستان بن با کمبود ماشین‌آلات مواجه هستند و درآمد آنها بسیار محدود است و جوابگوی هزینه‌های شهر نیست، لذا روند توسعه به کندی انجام می‌شود.

کد خبر 629282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.