گوشی سامسونگ گلکسی F14 چه زمانی عرضه می‌‎شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی F14 در ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد در ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی از گوشی‌های هوشمند سری F رونمایی کند، هنوز نام این محصولات مشخص نیست، اما ممکن است یکی از آن‌ها Galaxy F14 باشد. این محصول با شماره مدل SM-E146B/DS در وب‌سایت BIS مشاهده شده است.

به نظر می‌رسد که گوشی سامسونگ گلکسی F14 جایگزین گوشی گلکسی F13 باشد. گوشی سامسونگ گلکسی F13 دارای نمایشگر LCD با رزولوشن +FHD است. این محصول به تراشه Exynos 850 مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌‎سازی داخلی همراه شده است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی F13 با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۵ واتی بهره می‌برد. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری محصول تعبیه شده است. علاوه بر این، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی گلکسی F13 قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‏‌شود. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن تعبیه شده است.

کد خبر 629174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.