خاموشی ماینرهای قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۴۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف اصفهان، بلافاصله بررسی موضوع جهت دستگیری متهم یا متهمان و کشف تجهیزات قاچاق در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۲۳ این فرماندهی پس از انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده موفق به کشف تعداد ۴۰ دستگاه ماینر و چهار عدد کارت گرافیک غیرمجاز قاچاق که بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا بوده و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 629146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.