امدادرسانی به بیش از ۲۴۰ نفر گرفتار در برف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان، گفت: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال‌احمر به بیش از ۲۴۰ نفر گرفتار در جاده‌ها و گردنه‌های برف‌گیر استان امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مثنوی امروز _یکشنبه چهارم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با آغاز بارش برف و کولاک از جمعه دوم دی‌ماه تا شنبه سوم دی‌ماه در جاده‌های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان کوهرنگ، از شهرکرد تا گردنه تاراز، نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری به بیش از ۲۴۰ نفر گرفتار در جاده‌ها و گردنه‌های برف‌گیر امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در محورهای مواصلاتی، ادامه داد: اقلام امدادی از جمله هفت تخته پتو و پنج بسته ۷۲ ساعته مواد غذایی بین حادثه‌دیدگان توزیع و به سه نفر اسکان اضطراری داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نجات جان سه مصدوم براثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان سامان از دیگر موارد امدادرسانی بود.

وی خاطرنشان کرد: ۵۹ نفر امدادگر و نیروی کادر در قالب ۱۹ تیم عملیاتی با استفاده از ۱۵ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودروی نجات و ۲۰ دستگاه خودروی کمک‌دار در محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری به گرفتار شدگان در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

مثنوی با بیان اینکه تداوم بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ، تردد در گردنه‌ها و محورهای ارتباطی را با کندی و اختلال مواجه کرده است، افزود: رانندگانی که قصد عبور از این محورها را دارند، باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

کد خبر 629080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.