فراخوان پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان» منتشر شد+ فایل PDF آئین‌نامه

مدیر دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان» خبر داد.

علی دادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان» به همت دفتر تخصصی هنرهای نمایشی اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره به‌صورت رقابتی در سطح ملی در دو بخش صحنه‌ای و بیرونی برگزار می‌شود که در آن نهادهایی همچون اداره کل دفتر هنرهای نمایشی وزارت ارشاد اسلامی، حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مشارکت دارند.

مدیر دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فراخوان پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان» منتشر شده است که علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را حداکثر تا دهم بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: این جشنواره در بازه تاریخی ششم تا یازدهم اسفندماه سال جاری در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آئین‌نامه به سایت جشنواره به نشانی https://khandestan-isf.ir/ یا به صفحه اینستاگرام تالار هنر به نشانی talarhonar-isfahan@ مراجعه کنند.

فراخوان پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان» منتشر شد

دادفر اضافه کرد: اصفهان خاستگاه تئاتر کمدی است و ما درصدد هستیم این هنر فاخر را در اصفهان و کشور توسعه دهیم، به همین منظور حمایت ویژه از نمایش‌های کمدی را در جشنواره تئاتر فجر مدنظر قرار دادیم.

وی افزود: دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری ارتباط مؤثری دارد. در برگزاری جشنواره تئاتر اصفهان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری داشتیم؛ چراکه متولی تئاتر این دو نهاد هستند و ما یک بازوی یاری‌رسان برای حمایت از این هنر ارزشمند هستیم.

برای دریافت و مطالعه متن کامل پی دی اف فراخوان جشنواره اینجا کلیلک فرمائید.

کد خبر 629070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.