اجرای برنامه‌های نوروزی شهرداری با قالب صنایع‌دستی

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: برنامه‌های شهرداری برای نوروز ۱۴۰۲ با قالب صنایع‌دستی اجرا خواهد شد.

حمیدرضا رحیمدل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در ماه‌های آبان و آذرماه در حال بررسی تعرفه‌های پیشنهادی حوزه خدمات شهری برای سال ۱۴۰۲ و تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی سال آینده بوده است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ با محوریت صنایع‌دستی در ستاد تسهیلات نوروزی مطرح شده است تا در دستور کار قرار بگیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان فرهنگی و هنری شهر یزد در حوزه‌های مختلف مرتبط با سیما و منظر شهر (المان‌ها و گلکاری) و حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی یکی از موضوع‌های بسیار مهم و مورد تاکید است و در تلاش هستیم از این ظرفیت برای پیاده‌سازی قالب صنایع‌دستی در سطح شهر استفاده کنیم.

رحیمدل با اشاره به ظرفیت‌های گسترده شهر یزد در حوزه صنایع‌دستی، گفت: استفاده از قالب صنایع‌دستی برای برنامه‌های سال آینده شهرداری به ویژه در ایام نوروز، اقدام بسیار مهمی جهت معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های این شهر میراث جهانی خواهد بود.

وی افزود: این فراخوان از سوی سازمان میراث فرهنگی برای بررسی طرح‌ها در حال پیگیری است و پس از دریافت طرح‌های هنرمندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی، برترین آثار وارد مرحله اجرا می‌شود.

کد خبر 628987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.