تمهیدات شهرداری شهرکرد هنگام بارش برف مطلوب است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با توجه به اینکه تمهیدات لازم توسط شهرداری در خصوص بارش برف در شهرکرد اندیشیده شده بود، خدمات‌رسانی نیروهای خدمات شهری در بارش برف مطلوب ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _شنبه سوم دی‌_ در بازدید از معابر سطح شهر شهرکرد، اظهار کرد: با آغاز بارش برف از شب گذشته در شهرکرد به صورت میدانی از نحوه خدمات‌رسانی شهرداری و انجام عملیات برف‌روبی بازدید انجام شد که اقدامات و تلاش‌های شهرداری در خصوص خدمات رسانی جای تقدیر دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه تمهیدات لازم توسط شهرداری در خصوص بارش برف در شهرکرد اندیشیده شده بود از شامگاه گذشته تمام نیروهای خدمات شهری و حتی اعضای ستاد بحران شهرداری به حالت آماده‌باش کامل در آمدند و برف‌روبی معابر آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: با توجه به اینکه استفاده بیش از اندازه از شن و نمک موجب آسیب رساندن به محیط زیست و ایجاد مشکلاتی برای تردد خودروها می‌شود اما شهرداری عملیات شن و نمک‌پاشی را انجام داده است و به دلیل بارش مجدد برف، مفید فایده واقع نشده است.

حیدری ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت روند کند خدمات رسانی و تشکر از صبر و شکیبایی آنها، گفت: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در محل کار خود تا زمان رفع مشکلات حاضر خواهند بود و امیدوار هستیم فردا تمام مشکلات مردمی در سطح شهر رفع شده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به لزوم توجه ویژه دولت سیزدهم و نمایندگان استان به موضوع بازسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرها به منظور جلوگیری از فرسودگی بیشتر، افزود: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری وزارت کشور نوسازی اتوبوس‌های شهری انجام شود.

وی تصریح کرد: پس از نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری شهرکرد، بازسازی و نوسازی خطوط اتوبوسرانی شهر کیان برای ارائه خدمات مطلوب در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار می‌گیرد.

حیدری با اشاره به گره‌های ترافیکی در بلوار فارابی جنوبی، میدان شهدا و بلوار امام رضا (ع)، افزود: انتظار داریم امام جمعه و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کیان برای اجرای کمربندی جنوب شهرکرد با کشاورزان این شهر نشست داشته باشند تا مشکل کمربندی بعد از چند سال رفع و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه چندان قابل قبول نیست که شوراها تنها بیان مشکلات را وظیفه خود بدانند، تصریح کرد: زمانی شوراها در جایگاه واقعی خود قرار می‌گیرند که در برابر هر خواسته و مشکلی که از سوی آن‌ها مطرح می‌شود، راهکارهای لازم نیز مطرح شود.

کد خبر 628863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.