باند سرقت ۱۰۰ میلیاردی اموال منازل غرب اصفهان منهدم شد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و انهدام باند چهار نفره سارقان منازل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان و اعتراف متهمان به سرقت ۱۰۰ میلیارد اموال مسروقه، خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن حوزه غرب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازلشان، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم توانستند باند چهار نفره‌ای از سارقان منزل را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی دقیق و ضربتی همگی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته هنگام مواجهه با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به ۱۲ فقره سرقت اموال از منازل شهروندان اقرار کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان را ۱۰۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل طلا، سکه و لوازم خانگی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: تحقیقات از این سارقان جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر کماکان ادامه دارد.

سردار هاشمی‌فر با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با سارقان و مخلان امنیت شهروندان، از مردم خواست: با رعایت هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

کد خبر 628855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.