امروز هدف دشمن انقلاب اسلامی نیست، هدفش مکتب تشیع است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمنان ایران اسلامی گفت: امروز هدف دشمن، انقلاب اسلامی نیست، بلکه هدفش مکتب تشیع و دین‌باوری مردم است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی فوقی در نشست هم‌اندیشی مداحان و جمعی از خیرین هیئت مذهبی در حاشیه دیدار مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی با اشاره به پذیرش مسئولیت‌ها و مقایسه نحوه برخورد مسئولان با مردم اظهار کرد: در زمان گذشته کسی جرئت حرف زدن و مطالبه‌گری از مسئولان مملکتی را نداشت، اما پس از انقلاب اسلامی مردم می‌توانند به‌راحتی حرفشان را بزنند و مسئولان را بازخواست و از آنان مطالبه‌گری کنند.

وی ادامه داد: حال که این فرصت فراهم آمده است و از اعتباری که با عنایت ائمه معصومین (ع) و به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا کسب کرده‌ایم، برای مردم و نجات آنان از گرفتاری‌ها خرج کنیم و تلاش خود را در این راستا انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: آنانی هم که به برکت همین انقلاب مسئولیت گرفته‌اند باید بیندیشند و بگویند که آیا رعایت بیت‌المال را کرده‌اند و برای محرومان و مظلومان کاری کرده‌اند یا خیر؟

امروز هدف دشمن انقلاب اسلامی نیست، هدفش مکتب تشیّع است

وی خطاب به مداحان، هیئات مذهبی و مبلغان گفت: قدر این نعمت و فرصتی که دست شما است را بدانید و از آن برای فراهم کردن زمینه‌های نجات محرومان و مظلومان بکنیم و نترسیم از اینکه شاید یک مسئول دولتی ما را تحویل نگیرد.

حجت‌الاسلام فوقی با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمنان ایران اسلامی، گفت: با رخ دادن اتفاقات اخیر دیگر مواضع دشمنان این مرزوبوم بر کسی پوشیده نمانده است؛ امروز هدف دشمن انقلاب اسلامی نیست، بلکه هدفش مکتب تشیع است.

وی با تأکید بر برگزاری نشسته‌ای صمیمانه و بصیرتی برای مداحان، مبلغان، هیئات مذهبی و دیگر اقشار تاثیرگذار فرهنگی، افزود: هر یک از ما وظیفه داریم در حیطه فعالیت خودمان، اگر دیدیم که رفیقمان یا هر شخص دیگری خارج از موازین و اصول اسلامی و انقلابی حرکت می‌کند، در موقع مناسب با او گفت‌وگو کنیم، تذکر بدهیم، آگاهی ببخشیم و او را نسبت به مسائل اسلام و انقلاب روشن کنیم.

در ادامه این جلسه حمید بهرامی، مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی نیز در سخنانی کوتاه، برگزاری چنین نشست‌هایی را مصداق کار خیر دانست و افزود: همین جمع شدن‌ها و نشست و برخاست‌ها خود مصداق نیکی و خیر است و لذا شایسته است که به‌عنوان مجمع خیرین هیئت و روضه‌ها ادامه‌دار باشد تا ان‌شاءالله ثمرات بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به نیت پلید دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی برای نابودی اندیشه اسلام ناب و اقدامات آنان برای ایجاد شبهات متعدد در موضوع نذر و آئین‌های مذهبی، تأکید کرد: نگذاریم کسی ارزش نذر، هیئت و روضه را با انتشار شبهه‌های بی‌اساس بین مردم، خدشه‌دار کند.

به گزارش ایمنا، در ادامه این نشست معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان، مسئول دفتر نمایندگی بنیاد دعبل در استان اصفهان، مهدی منصوری رئیس کانون مداحان استان، رئیس سازمان بسیج مداحان استان و جمعی از ذاکران اهل‌بیت (ع) و خیرین هیئت، گزارش و دیدگاه‌های خود را در خصوص بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و مناسک آئینی در سطح استان بیان کردند.

کد خبر 628753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.