شهرداری شیراز عملکرد سامانه ۱۳۷ را اطلاع‌رسانی کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز باید نسبت به ارائه گزارش در خصوص عملکرد سامانه ۱۳۷ با هدف رفع نواقص و ایرادها جهت اطلاع‌رسانی گسترده و مؤثر آن به شهروندان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود زارعی امروز _شنبه سوم دی‌_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اطلاعات موجود نشان می‌دهد که از بین حوزه‌های پاسخگو بیشترین استقبال از مشاوره روان‌شناختی در سامانه ۱۳۷ شهرداری انجام شده است، اظهار کرد: شهرداری شیراز باید نسبت به ارائه گزارش در خصوص عملکرد این سامانه با هدف رفع نواقص و ایرادها برنامه مذکور جهت اطلاع‌رسانی گسترده و مؤثر این برنامه به شهروندان اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه رفع نواقص و ارتقای سامانه ۱۳۷ در افزایش ارائه خدمات با کیفیت‌تر و رضایتمندی شهروندان مؤثر است، ادامه داد: توجه به اینکه در حال حاضر مرکز مشاوره تلفنی به شهروندان از طریق مرکز ۱۳۷ در قالب طرح «روی خط شهر»، توسعه و به‌کارگیری برنامه کاربردی اپلیکیشن سامانه ۱۳۷ با توجه به نیاز مبرم شهروندان به بهره‌مندی و استفاده از روش‌های نوین، کم‌هزینه و شفاف جهت طرح و پیگیری شکایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌ویژه در حوزه خدمات شهری در حال انجام است، رفع اشکالات در راستای رضایتمندی شهروندان بسیار کارگشا است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سامانه ۱۳۷ هر روز هفته به جز روزهای تعطیل از ساعت هشت تا ۱۵ آماده ارائه خدمات روان‌شناسی به شهروندان است.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پیمانکار به‌زودی امکان ثبت موضوعات مشاوره نیز در نرم‌افزار ۱۳۷ برای مشاوران فراهم خواهد بود که با این قابلیت امکان گزارش‌گیری دقیق نسبت به موضوعات مشاوره شده امکان‌پذیر است.

زارعی با بیان اینکه این طرح برای نخستین‌بار در سطح کشور آغاز به‌کار کرده است و در مرحله آزمایشی قرار دارد، تصریح کرد: در صورت استفاده شهروندان از این طرح و ایجاد زیرساخت‌های لازم، روزها و ساعت‌های پاسخگویی افزایش خواهد یافت.

وی از اضافه کردن پاسخگویی در حوزه‌های خدمات شهری، حقوقی و عمران به سایر حوزه قبلی سامانه ۱۳۷ خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان دریافت درخواست‌ها و شکایت شهروندان از طریق ثبت اینترنتی و اپلیکیشن موبایلی فراهم است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به نیازسنجی‌ها و آسیب‌شناسی‌های انجام شده طی مدت اخیر، برنامه‌ریزی لازم جهت ارتقای این سامانه با هدف پاسخگویی به شهروندان انجام شده است.

کد خبر 628741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.