پوشش لحظه‌ای رویدادهای مهم مدیریت شهری در «شبکه شهر»

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری در کمترین زمان ممکن با ادبیاتی متمایز و متناسب با فضای مجازی در رسانه‌ای با عنوان «شبکه شهر» در اختیار شهروندان اصفهانی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، محمدحسن مردانی اظهار کرد: پوشش لحظه‌ای رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در شبکه شهر، ظرفیت قابل توجهی است که در پیام‌رسان‌های مختلف ایجاد شده و روزانه به تولید، انتشار اخبار و اطلاعات مدیریت شهری می‌پردازد تا شهروندان در جریان مهمترین رویدادهای شهرداری اصفهان قرار بگیرند.

وی افزود: در دوره جدید مدیریت شهری، ظرفیت پوشش لحظه‌ای و آنلاین رخدادها و برنامه‌ها ارتقا یافته است و در حال حاضر مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری به صورت زنده و در کمترین زمان ممکن (کمتر از ۱۵ دقیقه) توسط یک تیم حرفه‌ای متشکل از خبرنگاران، عکاسان و فعالان شبکه‌های اجتماعی حاضر در این رویدادها، در شبکه شهر منتشر می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در مناطق پانزده‌گانه با عنوان ویژه‌برنامه‌های به احترام مردم اصفهان، نشست‌های خبری یا گپ و گفت مدیران شهری با اصحاب رسانه، تورهای بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی، همایش‌ها و وبینارهای ملی و بین‌المللی، تعاملات دیپلماتیک میان مقامات ارشد شهری با سایر مقامات از جمله رویدادهایی است که به صورت لحظه‌ای و زنده در شبکه شهر پوشش داده می‌شود.

وی رعایت ایجاز و گزیده‌گویی و ادبیات متمایز در نگارش اخبار را از وجوه شاخص شبکه شهر برشمرد و اظهار کرد: این اخبار به صورت ویژه برای استفاده کاربران در فضای مجازی نگارش و تنظیم می‌شود به نحوی که بیشترین و بهترین اطلاعات را در فضایی خلاصه و محدود ارائه می‌کند.

مردانی با بیان اینکه شبکه شهر به جز جنبه خبری از فضایی فرهنگی اجتماعی نیز برخوردار است، تاکید کرد: علاوه بر اخبار و رویدادهای مدیریت شهری، تولیدات تصویری، متنی و چندرسانه‌ای مختلفی نیز با محوریت ظرفیت‌های سرشار محلات، جاذبه‌های گردشگری مناطق، مسائل و دغدغه‌های شهروندان در شبکه شهر پیش روی شهروندان اصفهانی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای دسترسی به شبکه شهر آدرس Esfahan_net را در پلتفرم‌های مختلف جست‌وجو کنند.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اطلاع رسانی اخبار مربوط به شهرداری اصفهان برای سایر رسانه‌ها از دیگر اقدامات اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان برشمرد و تصریح کرد: مهم‌ترین اخبار شهرداری اصفهان به منظور ارائه به جراید و خبرگزاری‌ها، همه‌روزه در گروه اخبار شهرداری اصفهان منتشر می‌شود.

مردانی درباره فعالیت خبرگزاری ایمنا به عنوان یکی از رسانه‌های شهرداری اصفهان، ادامه داد: خبرگزاری ایمنا به عنوان یکی از محورهای اصلی تولیدات خبری در همه رخدادهای مدیریت شهری حضور دارد و اخبار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید می‌کند و جهت استفاده سایر رسانه‌های شهرداری از جمله روزنامه اصفهان زیبا، برنامه صدای شهر، سیمای شهر، درگاه الکترونیکی شهرداری و وب‌سایت کلان‌شهرهای کشور در فضایی ابری با عنوان دبیرخانه مشترک قرار می‌دهد.

کد خبر 628735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.