شهروندان، بهترین دیده‌بان معضلات شهری/ شهرداری را نقد کنید

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه باب نقد باز است و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ دیدگاه‌های خود را به شهرداری منتقل کنند، گفت: بسیاری از موضوعات در محلات شهر وجود دارد که ممکن است از زاویه دید مدیریت شهر پنهان بماند، اما مردمی که در شهر زندگی می‌کنند می‌توانند آن را بهتر ببینند و انعکاس دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده صبح امروز _شنبه سوم دی_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش هستند و برای حل‌وفصل مسائل شهری وارد اقدامات عملیاتی می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه «۳۶۵ روز به احترام مردم اصفهان» که طی ۱۰ شب، گزارش عملکرد مدیریت شهر به مردم ارائه شد، گفت: از ویژگی‌های این برنامه، باز شدن باب نقد و انتقاد در بین مردم بود، چرا که از آنها خواستیم برنامه‌های شهرداری را نقد کنند.

شهردار اصفهان افزود: هر شب هزار تا ۱۳۰۰ شهروند در این برنامه مشارکت داشتند و نقد و نظرات خود را از طریق پیامک و تماس با شهرداری در میان گذاشتند، مدیریت شهر نیز به احترام مردم به بهترین نقدهای ارائه شده، هدایایی تقدیم کرد.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه باب نقد باز است و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ دیدگاه‌های خود را به شهرداری منتقل کنند، ادامه داد: شهروندان می‌توانند روزهای دوشنبه در ملاقات مردمی نقدهای خود را مطرح کنند، اگر نقدها با راه حل و پیشنهاد همراه شود، بسیار خوب است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از موضوعات و مشکلات در محلات شهر وجود دارد که ممکن است از زاویه دید مدیریت شهر پنهان بماند، اما مردمی که در شهر زندگی می‌کنند، می‌توانند آن را بهتر ببینند و انعکاس دهند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه به مناسبت هفته پژوهش، شهرداری نشست‌هایی را تحت عنوان «شهرگاه» در دانشگاه‌های اصفهان با نخبگان، دانشمندان و اساتید برگزار کرد، گفت: در این برنامه مسائل شهر روی میز گذاشته شد و برای رفع آن از متخصصان کمک گرفتیم که با استقبال خوبی همراه شد.

وی ضمن قدردانی از اساتید و دانشگاهیان تصریح کرد: برگزاری نشست‌های شهرگاه ادامه دارد در این راستا امیدوارم با بهره‌مندی از سرمایه دانشگاه و تجارب مردم در مسیر بهتر شدن حال شهر اصفهان حرکت کنیم.

کد خبر 628709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.