مورایس: دلیلی برای ترک ایران نمی‌بینم!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دلیلی برای ترک ایران نمی‌بینم و حتی به این موضوع هم فکر نمی‌کنم. روزی که همه ایرانی‌ها از این کشور بروند، من هم از ایران می‌روم. آدمی نیستم که از مشکلات فرار کنم و عقیده دارم انسان‌ها با صحبت می‌توانند مسائل را حل کنند و با تعامل به یک درک متقابل هم برسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: مدتی در بازی‌های خانگی امتیازات خوبی کسب کردیم و از لحاظ کیفی هم خوب بودیم. بازی فردا برای هر دوتیم مهم است، ما می‌خواهیم جایگاه خود را در بین سه تیم صدر جدول حفظ کنیم و انتظار یک بازی خوب داریم. احساس مثبتی دارم و فکر می‌کنم امتیاز بگیریم.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه حواشی در خصوص جدایی شما از سپاهان مطرح شده است، این موضوع چقدر صحت دارد، گفت: دلیلی برای ترک ایران نمی‌بینم و حتی به این موضوع هم فکر نمی‌کنم. روزی که همه ایرانی‌ها از این کشور بروند، من هم از ایران می‌روم. آدمی نیستم که از مشکلات فرار کنم و عقیده دارم انسان‌ها با صحبت می‌توانند مسائل را حل کنند و با تعامل به یک درک متقابل هم برسند.

مورایس در خصوص تغییراتی که در کادر فنی و در باشگاه نفت مسجد سلیمان به وجود آمده است، تصریح کرد: نمی‌توان گفت تغییرات نفت مسجد سلیمان نشانه خوبی است و این موضوع برای ما معایب یا مزایایی ندارد. در مسابقه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و تمرکز ما روی کار تیم خودمان است و قصد داریم از همه دقایق بازی به نفع خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه دهد: خوشحالم که همه بازیکنانم برای بازی فردا آماده هستند، یاسین سلمانی تمرینات را شروع کرده و احتمال دارد در هفته‌های آینده برای تیم بازی کند. فرناندز هم تمرینات تیمی را شروع کرده و در حال آماده شدن است.

کد خبر 628656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.