الکساندر سیلنیکف: از مهمان‌نوازی سپاهان ممنونم/ امروز بازی سختی خواهیم داشت

سرمربی تیم جوانان زنیت گفت: یک هفته‌ای در اصفهان حضور داشتیم و در کمپ صفائیه تمرین برگزار کردیم و سپس دو بازی تدارکاتی با تیم‌های آکادمی سپاهان انجام داده‌ایم، امیدوارم تیم‌های سپاهان نیز به روسیه بیایند و بتوانیم همین استقبال و مهمان‌نوازی را از آنان به‌عمل آوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه اردوی تیم جوانان (۱۷ ساله‌های زنیت) در اصفهان و به‌میزبانی باشگاه سپاهان، دو تیم جوانان زنیت و امیدهای سپاهان امروز _پنج‌شنبه یکم دی‌ماه_ در ورزشگاه صفائیه مبارکه برابر یکدیگر قرار گرفتند.

الکساندر سیلنیکف سرمربی تیم جوانان زنیت پیش از شروع بازی امروز در جمع خبرنگاران درخصوص ارزیابی اردوی زنیت در اصفهان و میزبانی سپاهان اظهار کرد: از مهمان‌نوازی باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم؛ یک هفته‌ای در اصفهان حضور داشتیم و در کمپ صفائیه تمرین برگزار کردیم و سپس دو بازی تدارکاتی با تیم‌های آکادمی سپاهان انجام داده‌ایم، امیدوارم تیم‌های سپاهان نیز به روسیه بیایند و بتوانیم همین استقبال و مهمان‌نوازی را از آنان به‌عمل آوریم.

وی در پرسش به این پاسخ که از بازی روز گذشته چه تحلیلی دارید و دیدار امروز چگونه خواهد بود؟ افزود: روز گذشته بازی بسیار جذابی از سوی دو تیم تماشا کردیم، فکر می‌کنم نتیجه تساوی کاملاً عادلانه بود، در بازی امروز باتوجه به اینکه تیم‌مان رده جوانان و سپاهان رده امید است، بازی سختی برایمام خواهد بود و امیدوارم بتوانیم پیروز از زمین بیرون بیاییم.

کد خبر 628477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.