استان همدان در حوزه نشر آثار ایثار و شهادت ظرفیت بالایی دارد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: استان همدان در حوزه نشر، ظرفیت زیادی دارد و اگر بنیاد بتواند از این ظرفیت استفاده کند، ما حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدمحمدصادق هاشمی گفت: یکی از اقداماتی که در معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت جدی باید اتفاق افتد، نشر کتاب و نشر آثار شهدا است و با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب در حوزه ادبیات پایداری باید تولیدات ما صد برابر شود.

او تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی ما در بنیاد شهید که پیگیر آن هستیم آن است که در حوزه نشر کتب اتفاق خوبی رقم بخورد و در کنار آن شاهد صدور فرهنگ شهادت به سایر کشورها باشیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور نویسندگان مطرحی همچون «حمید حسام» در همدان گفت: این نویسندگان شهدای همدان را به خوبی معرفی کردند، شهدای گمنام دیگری در استان‌های دیگر هستند که چنین ظرفیتی برای معرفی آنان نبوده و باید حضور چنین نویسندگانی در استانتان را قدر بدانید.

هاشمی با بیان اینکه استان همدان ظرفیت بالایی در حوزه نشر آثار ایثار و شهادت دارد، افزود: در زمینه حمایت از نشر کتب در استان همدان مشکل مالی نداریم و بنیاد شهید هم باید از این ظرفیت استان به خوبی استفاده کند.

او با تاکید بر اینکه این کتاب نباید در کتابخانه‌ها و مورد استفاده قرار نگیرد، تصریح کرد: این نقطه‌ای که در قالب همایش نهضت ترجمه شروع کردید، نقطه خوبی است و به طور حتم این دانشجویان در کشور خود سفیر انقلاب خواهند شد.

کد خبر 628440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.