دوچرخه الکتریکی BREKR Model F عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوچرخه الکتریکی BREKR Model F می‌تواند مسیرهای شیب‌دار را طی کند و حداکثر سرعت آن طبق استانداردهای اروپایی ۲۵ کیلومتر در ساعت است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، BREKR جدیدترین دوچرخه برقی خود را با نام Moled F عرضه کرد؛ این محصول از سال ۲۰۱۹ که معرفی شد در دست توسعه بوده و پس از سرمایه‌گذاری قابل‌توجه شرکت هلندی تکامل یافته و اکنون به واقعیت تبدیل شده است. عملکرد BREKR Model F شبیه یک موتورسیکلت است؛ پدال‌های این محصول بخش پیچیده‌ای از پیشرانه EV را با طراحی تسمه‌دار تشکیل می‌دهند.

تسمه محرک دوچرخه الکتریکی BREKR Model F به گونه‌ای طراحی شده است که به کاهش سروصدای دوچرخه هنگام کار کردن کمک می‌کند. این محصول دارای یک صندلی است که توسط یک قاب لوله‌ای محکم شده است. دوچرخه ذکر شده با چرخ‌های ۲۲ اینچی عرضه می‎‌شود، این چرخ‌ها پشتیبانی کافی برای یک سواری راحت را فراهم می‌کنند. به نظر می‌رسد که چرخ‌های دوچرخه الکتریکی ذکر شده بیشتر ضربه‌های وارد شده از سطح جاده را جذب می‌کند. علاوه بر این، زین دوچرخه دارای ضربه‌گیر داخلی است.

دوچرخه الکتریکی BREKR Model F می‌تواند مسیرهای شیب‌دار را طی کند و حداکثر سرعت آن طبق استانداردهای اروپایی ۲۵ کیلومتر در ساعت است. این محصول در دو نسخه با باتری‌های مختلف عرضه می‎‌شود؛ در حالی که مدل اول با باتری ۵۴۰ وات ساعتی و مدل دوم با باتری ۷۴۰ وات ساعتی با برد حدود ۶۰ و ۷۵ کیلومتر در دسترس هستند. دوچرخه الکتریکی ذکر شده با قیمت سه هزار و صد و نود دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. درحال‌حاضر فقط بیست عدد دوچرخه الکتریکی BREKR Model F در دسترس است، اما در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ تعداد بیشتری از آن تولید خواهد شد.

کد خبر 628334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.