انهدام باند سارقان منازل نیمه‌ساز در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان منازل نیمه‌ساز در عملیات ماموران این فرماندهی و کشف ۱۰ فقره سرقت با اعترافات صریح متهمان، خبر داد .

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه‌ساز در شهرستان کاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و به دست آوردن سرنخ‌هایی از سارقان در نهایت هویت یک باند پنج نفره که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورده و طی هماهنگی با مرجع قضائی تمام متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند، در مواجهه با مدارک و مستندات مأموران پلیس لب به اعتراف باز کرده و به ۱۰ فقره سرقت از منازل نیمه‌ساز در سطح شهر کاشان اعتراف کردند.

وی از کشف مقادیر زیادی لوازم سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 628301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.