مردم از کم‌کاری، باندبازی و تورم ناراحت هستند

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مردم همچون زمان دفاع مقدس در شرایط سختی هستند چرا که در زمان جنگ دشمن مشخص بود اما در حال حاضر با یک جبهه نامشخص روبه‌رو هستند و مسائل مختلف از قبیل کم‌کاری، تبلیغاتی عمل کردن، باند بازی و فشار و تورم مملکت را در جنگ تمام عیار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _چهارشنبه سی‌ام آذر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به عوامل موفقیت هر شورا، اظهار کرد: بی‌شک عامل موفقیت شوراهای اسلامی تعامل و ارتباط دوسویه آنها با شهردار و سازمان‌ها و ادارات است.

وی گفت: مردم همچون زمان دفاع مقدس در شرایط سختی هستند چرا که در زمان جنگ دشمن مشخص بود اما در حال حاضر با یک جبهه نامشخص روبه‌رو هستند و مسائل مختلف از قبیل کم‌کاری، تبلیغاتی عمل کردن، باند بازی و فشار و تورم مملکت را در جنگ تمام عیار قرار داده است و بر همین اساس شوراهای اسلامی باید بیش از گذشته در این جنگ ایفای نقش کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه موقعیت و نزدیکی شهر کیان با مرکز استان مورد توجه است، گفت: ارزش افزوده در شهر کیان با شهرکرد باید برابری کند و سرریز شهر شهرکرد به سمت شهر کیان روانه شود.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی نباید سلیقه‌ای عمل کرده و بالعکس باید به رشد شهر کمک کرده، زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنند، همچنین از ساخت و سازهای بدون اساس جلوگیری و یک گذر فرهنگی در شهر تعریف کنند.

میری با بیان اینکه شوراهای اسلامی باید مقتدر باشند و شورای شهرداری نباشند، تاکید کرد: با توجه به اینکه زمین جهت سالن کاراته شهر دستنا مهیا شده است، انتظار می‌رود پلاک‌بندی زمین سالن مذکور در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجه بعضی از روستاهای شهرستان کیار، تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی جوانان و ایجاد شادابی و نشاط در روستاها درخواست احداث سالن ورزشی در روستاهای با جمعیت بالا در شهرستان کیار باید جز اولویت‌ها باشد تا از مهاجرت اهالی روستا جلوگیری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اهمیت تجهیز خانه‌های ورزش در سراسر استان به خصوص در شهرستان کیار، گفت: اختصاص امکانات ورزشی به مدارس و اهمیت آموزش و پرورش به ورزش نوجوانان از ضروریات است.

کد خبر 628221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.