گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition با استفاده از رابط کاربری OriginOS 3 مبتنی بر سیستم‌عامل Android13OS اجرا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition قبل از پایان ماه میلادی جاری عرضه خواهد شد؛ این محصول دارای نمایشگر AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. ابعاد آن ۸.۸۵ * ۷۶.۹ * ۱۶۴.۸۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۷ گرم است.

گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition با استفاده از رابط کاربری OriginOS3 مبتنی بر سیستم‌عامل Android13OS اجرا می‌شود. این محصول به تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز خواهد شد و در نسخه‌هایی با هشت، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی، هشت مگاپیکسلی و دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی این گوشی از فناوری OIS پشتیبانی می‌کند.

IQOO در هفته‌های اخیر گوشی iQOO Neo 7 مجهز به تراشه Dimensity 9000 Plus و گوشی iQOO Neo 7 SE مجهز به تراشه Dimensity8200 را در چین عرضه کرده است. بنابراین گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition سومین گوشی با برند Neo 7 این شرکت خواهد بود.

کد خبر 627891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.