افزایش بهره‌گیری از استراتژی جابه‌جایی به عنوان یک سرویس در جهان

گزارش‌ها حاکی از افزایش ۳۵۷ درصدی گرایش مدیران شهرهای جهان به بهره‌گیری از رویکرد «جابه‌جایی به عنوان یک سرویس» به منظور بهبود حمل‌ونقل است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران سراسر دنیا در تلاش هستند استراتژی جابه‌جایی به عنوان یک سیستم را برای دستیابی به داده‌های زمان واقعی برای حل بحران‌های مربوط به حمل‌ونقل مانند ترافیک به کار گیرند و از این طریق، نه‌تنها تردد را برای تمام کاربران فضاهای عمومی تسهیل کنند، بلکه زمینه هوشمندسازی بیشتر شهرها را فراهم بیاورند. نتیجه تحقیقات مختلف نشانگر آن است که تا سال ۲۰۲۷، درآمد حاصل از جابه‌جایی به عنوان یک سرویس به بیش از ۹۲ میلیارد دلار آمریکا در سراسر دنیا خواهد رسید و بهره‌گیری از آن طی همین بازه زمانی، رشد بیش از ۳۵۷ درصدی را تجربه خواهد کرد.

تلفیق استراتژی جابه‌جایی به عنوان یک سرویس با اکوسیستم‌های شهر هوشمند

امروزه اقدامات مدیران شهری برای پیاده‌سازی رویکردهای کل‌نگر به منظور بهبود تردد از طریق تلفیق جابه‌جایی به عنوان یک سرویس با اکوسیستم‌های شهری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که به واسطه آن، دسترسی به داده‌های زمان واقعی به وسیله سنسورهای دیجیتالی فراهم می‌آید و همین امر به سهم خود، کاهش قابل توجه ترافیک و آلودگی هوا را به دنبال خواهد داشت.

افزایش بهره‌گیری از استراتژی جابه‌جایی به عنوان یک سرویس در جهان

جابه‌جایی به عنوان یک سرویس امکان دسترسی به تمام وسایل نقلیه شهری مانند اتوبوس، مترو و تاکسی را تنها از طریق یک نرم‌افزار فراهم می‌آورد که این قابلیت، کاهش هزینه‌ها و زمان سفر را برای کاربران به دنبال دارد.

بسیاری از محققان پس از انجام مطالعات مختلف از این نظر به توافق رسیده‌اند که تا سال ۲۰۲۷، بیش از ۶۵ درصد درآمد حاصل از جابه‌جایی به عنوان یک سرویس، به واسطه اشتراک شهرهای مختلف برای بهره‌گیری از آن فراهم می‌آید که این امر به سهم خود می‌تواند گرایش مردم را به تردد از طریق این نرم‌افزار افزایش دهد و تجربه سفری راحت‌تر و با هزینه کمتر را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

بدون شک، مدیران طی چند سال آینده به منظور ترویج هرچه بیشتر رویکرد جابه‌جایی به عنوان یک سرویس میان شهروندان، مزایای ارزشمندی را برای کاربران در نظر خواهند گرفت تا از این طریق، گرایش شهرنشینان را به عبور و مرور از طریق وسایل نقلیه خصوصی خود به حداقل برسانند.

کد خبر 627863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.