کشف ۱۱۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک استان‌های یزد و فارس/ راننده و سرنشین متواری شدند

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف سواری پژو پارس و کشف ۱۱۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌ یزد و فارس خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد (شهرستان خاتم) با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند، فردی با یک سواری پژو پارس در محور سیستان و بلوچستان - شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ارسنجان و سرچهان استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پژو پارس حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه، راننده و سرنشین خودرو را رها و متواری شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۱۱۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌کنم هرگونه مورد مشکوک را به سرعت به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

کد خبر 627819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.