از ایده‌های دانشگاهیان استقبال می‌کنیم

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آسفالت خیابان‌ه، جاده‌ها و نوع و کیفیت آن‌ها با زندگی و فعالیت روزمره عموم مردم سروکار دارد، لذا اگر یک فرد یا استاد دانشگاه بتواند برای ماندگاری یا افزایش کیفیت آسفالت ایده‌ای داشته باشد، کار بزرگی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم آذر_ در همایش شهرگاه، هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: در برگزاری این گردهمایی، از مجموعه استادان و دانشگاهیان دعوت کردیم فارغ از هر دیدگاه و نگاه سیاسی، به کمک شهر و شهروندان اصفهانی بیایند.

وی با اشاره به همکاری مستمر دانشگاهیان با کمیسیون عمران و معماری شورای شهر اصفهان و استقبال از ایده‌های خوب آنها، خاطرنشان کرد: همه ما عشق به اصفهان، وطن و ایران داریم و امروز هر فردی دغدغه و ایده‌ای دارد که می‌تواند مدیریت شهری را کمک کند و مرد میدان این عرصه باشد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برخی دغدغه‌مندان خواستار بیان مشکلات شهر هستند که این اصفهان دوستی جای تشکر دارد و ستودنی است.

وی اظهار کرد: طرح و ایده‌های خوب و علمی استادان و دانشگاهیان، گاهی ممکن است گره از مشکل یا معضل بزرگی باز کند و آن را حل کند. گاهی یک فرد دانشگاهی تنها به فکر درس، دانشگاه و علم‌آموزی است و این طبیعی است، اما زمانی مافوق آن می‌اندیشد و خارج از وقت اداری و تحصیل وقت می‌گذارد و با اینکه وظیفه او نیست، دغدغه دارد.

میرباقری گفت: پس از مرگ پرونده اعمال این افراد دغدغه‌مند صاحب ایده این دست بسته نمی‌شود. یک ایده خوب که هزینه‌ها را پایین آورده و کیفیت و ماندگاری را بالا برده اقدام خداپسندانه و سازنده در پرونده اعمال این افراد است.

وی تصریح کرد: آسفالت خیابان‌ها، جاده‌ها و نوع و کیفیت آنها با زندگی و فعالیت روزمره عموم مردم سروکار دارد و اگر یک فرد یا استاد دانشگاه بتواند برای ماندگاری یا افزایش کیفیت آسفالت ایده‌ای داشته باشد، کار بزرگی انجام داده است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: آسیب‌شناسی طرح‌های مدیریت شهری در این میان می‌تواند کمک کننده و مؤثر باشد و رویدادهایی همچون شهرگاه و هم‌اندیشی دانشگاهیان با مدیران و کارشناسان شهری به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و عمران شهری در این میان راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.

به گزارش ایمنا، رویداد شهرگاه، با حضور شماری از استادان، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، اعضای هیئت علمی، دانشگاهیان، مدیران و کارشناسان شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی این کلان‌شهر برگزار شد.

کد خبر 627818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.