ضرورت بازنگری و مناسب‌سازی خطوط ترافیک در شهرکرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه توجه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: برای بازنگری و مناسب‌سازی خطوط ترافیک اتوبوس‌های شهرداری آمادگی کامل داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ایرج حسین‌پور امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم آذرماه_ در آئین تجلیل از رانندگان سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد در محل این سازمان، اظهار کرد: در سال جاری کمترین میزان شکایت و ارتکاب تخلف را از سوی رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل رانندگان اتوبوس سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد و رانندگان تاکسی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته هیچ سانحه منجر به فوتی، توسط رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس نداشتیم که این موضوع نشانه اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط این ناوگان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توجه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرکرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: علاوه‌بر شهروندان شهرکرد تعداد بسیاری از هم‌استانی‌ها نیز برای دریافت خدمات در مرکز استان از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری شهرکرد استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری تعامل سازنده‌ای با مجموعه شهرداری به ویژه سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر دارد، اضافه کرد: برای بازنگری و مناسب‌سازی خطوط ترافیک اتوبوس‌های شهرداری آمادگی کامل داریم.

سرهنگ حسین‌پور با بیان اینکه رانندگان وسایل نقلیه در دو سال محدودیت‌های کرونایی دوران سختی را گذراندند و باید به این قشر توجه بیشتری شود، گفت: واحد حمل‌ونقل عمومی در راهنمایی و رانندگی استان چهارمحال و بختیاری مستقر بوده و آماده پیگیری پیشنهادهای مطرح شده است.

کد خبر 627698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.