رادیو مقاومت راه‌اندازی می‌شود

رادیو مقاومت که سال گذشته همزمان با سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی راه‌اندازی شده بود، امسال در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز به کار می‌کند.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، رادیو مقاومت که سال گذشته با شعار صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی راه‌اندازی شد، امسال نیز همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با شعار سند چشم‌انداز رادیو و مکتب شهیدسلیمانی مجدداً از تاریخ بیست‌ونهم آذرماه راه‌اندازی می‌شود و تا سی‌ام دی‌ماه فعالیت خواهد داشت.

مراسم راه‌اندازی این رادیو فصلی و رونمایی از نخستین دایره‌المعارف تکنیک‌های پایه علوم‌شناختی در رسانه و مجموعه کتب علوم شناختی بیست‌ونهم آذرماه ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان لشکری و کشوری در ساختمان شهدای رادیو برگزار می‌شود.

گفتنی است، بامداد روز جمعه سیزدهم دی‌ماه ۱۳۹۸، پهپادهای آمریکایی کاروان حامل سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و حاج‌ابومهدی المهندس، معاون بسیج مردمی عراق را حین یک سفر رسمی و در خروجی فرودگاه بغداد مورد هدف تروریستی قرار داد و آنها را پس از عمری مجاهدت در مبارزه با تروریسم، به شهادت رساند.

در پی این اقدام تروریستی، در کنار شعله‌ورتر شدن آتش خشم و انتقام‌جویی اقیانوس ملت ایران از تروریسم دولتی آمریکا، حزن و اندوه سراسر ایران را فراگرفت و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

شورای عالی امنیت ملی ایران هم پس این حمله تروریستی، تشکیل جلسه داد و بر انتقام از جنایت‌کارانی که دستشان به خون سپهبد شهید سلیمانی آغشته است، تاکید کرد.

کد خبر 627470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.