لوریس: علاقه مردم به قهرمانی مسی برایمان اهمیتی ندارد/حمایت مردم فرانسه را پشت‌سرمان داریم

دروازه‌بان تیم ملی فرانسه گفت: اینکه مردم دوست دارند مسی قهرمان جهان شود، برایمان کوچک‌ترین اهمیتی ندارد. چراکه مردم فرانسه حامی ما هستند. پیروزی مقابل این آرژانتین، ارزش قهرمانی را بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوگو لوریس در کنفرانس خبری پیش از دیدار فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: ما باید عمیقا رسیدن به خواسته‌مان را دنبال کنیم. ما خسته‌ایم، اما خوشحالیم و به خودمان فرصتی طلایی دادیم تا بخشی از تاریخ فرانسه باشیم. این دومین فینال ما در چهار سال گذشته است.

وی درباره مصدومان و غایبان تیم ملی فرانسه برای فینال جام‌جهانی توضیح داد: شخصا خبر جدیدی ندارم، اما قطعا در تمرین پیش‌ِرو اطلاعات بیشتری خواهیم داشت. در رابطه با این ویروس که به اردویمان آمده، باید بگویم که اصلا انتظار رویارویی با چنین شرایطی را نداشتیم؛ اما تلاش کرده‌ایم به بهترین شکل خودمان را مهیا کنیم. روز گذشته بیشتر بازیکنان شرایط خوبی داشتند و با وجود اینکه با شرایط جدیدی روبه‌رو هستیم، کماکان هیچ‌چیز نمی‌تواند شور و هیجان بازی فینال را از ما بگیرد.

کاپیتان تیم ملی فرانسه با اشاره به حریفشان در فینال تصریح کرد: آرژانتین تیم سازمان‌یافته و بسیار قدرتمندی به‌ویژه در خط دفاعی است. آنان به‌سرعت از دفاع به حمله می‌روند و از اشتباهات کوچک حریف به بهترین شکل استفاده می‌کنند. در تاریخ فوتبال آرژانتین، بازیکنان بزرگ زیادی بوده‌اند. آنان زمانی مارادونا را داشتند و حالا لیونل مسی را دارند.

لوریس: علاقه مردم به قهرمانی مسی برایمان اهمیتی ندارد/حمایت مردم فرانسه را پشت‌سرمان داریم

هوگو لوریس خاطرنشان کرد: انتظارات زیادی از آرژانتین است و ازهمین‌رو فشار روی این تیم بیشتر خواهد بود. برای همه ما فرانسوی‌ها، حضور در فینال افتخار بزرگی است و پیروزی برابر آرژانتین نیز ارزش قهرمانی را بیشتر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که بیشتر مردم علاقه‌مند به قهرمانی لیونل مسی و آرژانتین هستند و این چه شرایطی را برای فرانسه ایجاد خواهد کرد، گفت: وقتی مردم فرانسه حامی ما هستند، این قضیه کوچک‌ترین اهمیتی برای ما ندارد. از روز اول بازی‌ها، هدف ما رسیدن به فینال بود، آن هم درحالی‌که خیلی‌ها به ما اعتقاد نداشتند.

گلر تیم ملی فرانسه در پایان اضافه کرد: فردا برای قهرمانی وارد زمین می‌شویم و البته این را هم می‌دانیم که لیونل مسی در تاریخ فوتبال چه جایگاه بزرگی دارد. در هر صورت، بازی فردا بین فرانسه و آرژانتین است. در هر دو تیم، بازیکنان خوب زیادی حضور دارند و اهمیت بازی به حدی زیاد است که نمی‌توانیم و البته نباید فقط روی لیونل مسی تمرکز کنیم.

کد خبر 627301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.